Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg drar i gang en felleskjøring til Jessheim på onsdagen. Oppmøte for de som vil kl 1700 på Shell på kjellstad. For de som vil hoppe på underveis kan sende meg en pm eller legge inn et innlegg her.
Dette annbefaler jeg ALLE til å være med på, ta med kone å barn evt naboen hvis det er ønskelig
reidunn wrote:Jeg ivil gjerne bli med fra Oslo.
Hvor kan jeg stå og vente?
Nå vet ikke jeg hvor det blir enklest for deg, men ved en bensinstasjon på vei oppover kunne vært aktuell. Hvor holder du til? Vil du ikke skrive det her så send meg en pm på ca hvor du holder til eller enklest for deg å møte oss
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Statoil v Furuset er fint for meg.
Jeg tror jeg vet om flere (en som har mcDonald ved seg, tror jeg, men vi mener vel den som er på E6?
Gi meg adressen, så har jeg jo GPS
reidunn
Miata 96 m-edition 1,8 (Starlight Blue Mica) NyPettersen
Miata 94 m-edition 1.8 (Montego Blue Mica) Pettersen
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Drammens-bandittene må jo definitivt ta veien over Lier mot Hønefoss-Klekken-Roa-gamleveien til Maura-Nordmokorset-Jessheim...
Kan'ke mene at dere skal sitte i kø på motorveien ?!??!!?
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special