Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som har god erfaring med cabrioworld.com tenkte eg skulle bytte min kalesje i vinter, Lurte på om eg skulle kjøpe med glassrute men tror ikkje dette er nødvendig.... bruker jo nesten aldri taket...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jo det er jo greit å ha ett tak, vis man skulle vera så heldig at det høljer ned, mitt er slitt og trengs ett nytt, har lyst på med glass, men tviler eg har brukt for det, har også lyst på stoff men har hørt at det er masse meir arbeid med disse.. kjøper nok zipperless, bruker nå ikkje zipperen nå heller har ikkje hatt noe prob med dette..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Har Stayfast topp med glassrute fra Cabrioworld og er kjempefornøyd med den. Har impregnert den 1 gang med et Autoglym-produkt og kan ikke se at dette er å betrakte som "mye arbeid".. Toppen tar seg mildt sagt godt ut, og er verdt hver krone. Glassruta bidrar også til en mer eksklusiv look i tillegg til at man faktisk kan se hva som befinner seg bak bilen Stayfast og glass anbefales på det sterkeste.
91 Cl. Red, Lille Rosin Style............
94 Laguna Blue Metallic 1,8
har slik båtrute nå.Helt konge
Bare å hive ned taket
Ole BRG 91 wrote:Ta med bakruta til en kallesje maker å få syd inn båt vindu, billigere å MYE bedre, de er laget for og rulles...
Hadde det på den forrige kallesjen min, brukte aldri glide låsen.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive