Bilder fra "tollfri" tur til EU 11. september
Moderator: Styremedlemmer
- OleK
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 865
- Status: Offline
Bilder fra "tollfri" tur til EU 11. september
Her er noen bilder fra tollfri tur til Eu 11.9. 8 biler deltok.

mvh Ole
91 Miata Mariner Blue Bignose 1.6
Re: Bilder fra "tollfri" tur til EU 11. september
Artig! Hvordan ble det endelige programmet? Ble det langt tilsammen? 

I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
- webizz
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 45
Vi ble vel enige om at det ble omtrent , ca i overkant av 40 mil...
Vi kjørte Trondheim - Hell, hvor vi plukket opp to biler til - Selbu - Tydal - Riasen - Brekken - Funäsdalen - Brekken - Røros - Støren - Trondheim.
Neste gang vil ikke jeg kjøre først - ved tollkontroll stopper de tydeligvis _bare_ første bil, de 7 andre ble vinket videre da de forsøkte å stoppe de også... Men - den hyggelige tolleren fant selvsagt ingenting utenom det vanlige, et overfyllt bagasjerom: Cola, øl, litt vin, snus, mer Cola, cider og 1 falukorv...måtte jo ha noe mat også...
Ble en fin tur - været var litt varierende, så blandt de 8 bilene var taket på innimellom....
Bra bilder, og hyggelig tur!
Vi kjørte Trondheim - Hell, hvor vi plukket opp to biler til - Selbu - Tydal - Riasen - Brekken - Funäsdalen - Brekken - Røros - Støren - Trondheim.
Neste gang vil ikke jeg kjøre først - ved tollkontroll stopper de tydeligvis _bare_ første bil, de 7 andre ble vinket videre da de forsøkte å stoppe de også... Men - den hyggelige tolleren fant selvsagt ingenting utenom det vanlige, et overfyllt bagasjerom: Cola, øl, litt vin, snus, mer Cola, cider og 1 falukorv...måtte jo ha noe mat også...

Ble en fin tur - været var litt varierende, så blandt de 8 bilene var taket på innimellom....
Bra bilder, og hyggelig tur!
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000) 
X - 91' Red Miata

X - 91' Red Miata
- OleK
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 865
Jeg klokket 280 miles på min bil, blir vel 45 mil. Hyggelig tur var det, og håper det kan bli flere slike
Bildene i fart ble tatt med ei hand på rattet og ei på fotoapparatet, så det ble mange bomskudd/uklare bilder.

Bildene i fart ble tatt med ei hand på rattet og ei på fotoapparatet, så det ble mange bomskudd/uklare bilder.
mvh Ole