Noen få bilder.. dessverre i svart-hvit.. så ikke dette før jeg kom hjem.
Bilder fra verdens første MX5 "treff" i Bodø..
Moderator: Styremedlemmer
Bilder fra verdens første MX5 "treff" i Bodø..
Ja ordentlig treff var det vel ikke.. 2 biler.. men artig likevel. Jeg og tness møttes i ettermiddag, jeg med min '93 og han med sin '99 modell. Vi bytta biler og kjørte utover mot Kjerringøy.. stoppet litt før vi kom dit.. kjørte vel 2 mil. Greit å prøve en nyere modell.. og været var nå fint i tillegg slik at taket forsvant av!

1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
- tness
- 6500 RPM
- Status: Offline
Vi får ordne farge bilder neste gang. Men greit med svart/hvitt bilder, da syntes ikke dritten på bilen min så veldig.
Gikk litt fort tilbake fra kløkstad, låste hjul etc
Virka jo som bilene gikk ca like bra.
Vi får gjenta det en gang.
Tror det er bare vi som er aktive her på forumet som er fra Bodø,det er jo litt synd.
Slurfi:Har du sett den svarte Countach'en som tydeligvis går i Bodø, så den for første gang i går.
Rå bil.
Gikk litt fort tilbake fra kløkstad, låste hjul etc

Tror det er bare vi som er aktive her på forumet som er fra Bodø,det er jo litt synd.
Slurfi:Har du sett den svarte Countach'en som tydeligvis går i Bodø, så den for første gang i går.
Rå bil.
Joda, gikk vel litt fort på tilbaketuren til tider.. men det er nå artig å leke seg litt! Bilen din gikk jo bra den, ikke den store forskjellen vil nå jeg si. Mulig vi hadde merka det bedre hvis vi hadde prøvd oss på 0-100.tness wrote:Vi får ordne farge bilder neste gang. Men greit med svart/hvitt bilder, da syntes ikke dritten på bilen min så veldig.
Gikk litt fort tilbake fra kløkstad, låste hjul etc![]()
Rå bil.
Har ikke sett den Countach'en enda nei.. lurer på hvem det er som har investert i en slik en her oppe.. ikke helt gunstig på grunn av alle fartsdumpene overalt. Er vel ikke akkurat noe å kjøre på vintern heller

Vi får prøve å få tak i noen andre mx5'er i Bodø og prøve litt mer senere ja.
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
- Rockfordman
- 500 RPM
- Status: Offline
Jo takk, burde være fin i lakken.. ikke så veldig lenge siden den var nylakkertRockfordman wrote:Pen bil du har Slurfi. så skikkelig fin i lakken ut

Her er et lite bilde tatt nå i kveld med lys fra lyktene.. blei nå et fryktelig dårlig bilde, men det understreker nå ihvertfall at det ser "litt" bedre ut med lavprofil lykter enn de originale digre lyktene..