Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har akkurat funnet ut at Boost control unit'en som er på passasjersiden av motoren er koblet ut.
Hvor skal denne kobles til?
Når jeg koblet denne til en av de 3 ugangene som går fra den sorte tingen(jeg ikke vet hva er) som ligger litt fremfor boost control uniten så kommer motorlyset på og jeg får ett negativt rygg ved gasspådrag.
Hva er galt ??????
Btw. Hvor ligger vacuumuttakene på motoren? Jeg har funnet noen. Men finnes det en oversikt? Evt. bilde?
Morphinytry wrote:Jeg har akkurat funnet ut at Boost control unit'en som er på passasjersiden av motoren er koblet ut.
Hvor skal denne kobles til?
Når jeg koblet denne til en av de 3 ugangene som går fra den sorte tingen(jeg ikke vet hva er) som ligger litt fremfor boost control uniten så kommer motorlyset på og jeg får ett negativt rygg ved gasspådrag.
Hva er galt ??????
Btw. Hvor ligger vacuumuttakene på motoren? Jeg har funnet noen. Men finnes det en oversikt? Evt. bilde?
Ett bilde sier mer enn tusen ord. Finnes ikke en spesiell oversikt nei. Du må bare ta en.
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata