Hog ring tang
Moderator: Styremedlemmer
- perri
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 858
- Status: Offline
Hog ring tang
Er det noen som har en å leie/låne ut ?
If it ain't broken, don't fix it.
97 NA RØD 1,8L BP
06 SAAB 93 SC Maptun stg.1
97 NA RØD 1,8L BP
- Miatapowers
- 7200 RPM
Re: Hog ring tang
Var det ikke slik at det ble anbefalt å bytte ut disse ringene mot plast strips, det lettet arbeidet endel,, eneste faren er jo at dem sliter etter noen år.. men dem er jo meget holdbare da..
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
-
- 0 RPM
- Medlemsnummer: 855
Hallo.
Har en slik tang som jeg kjøpte fra USA da jeg trakk om orginalsetene i min Miata NA i skinn. I løkkene på de nye trekkene satt jeg inn stiv plast tråd. Brukte trekke fjær til elektro rør som jeg klippet opp, og brukte "hog ringer" i orginal strengene på alle steder der det var ringer orginalt. Resultatet ble meget bra og ser helt profft ut. De som klarer å få fingrene inn på de trangeste stedene og sette på strips må ha finger ferdigheter langt utover det jeg har
Dette er stramme greier som krever at en tar seg god tid.
Du kan få låne min mot at du betaler porto begge veier. Tangen befinner seg i Bergen.
Har en slik tang som jeg kjøpte fra USA da jeg trakk om orginalsetene i min Miata NA i skinn. I løkkene på de nye trekkene satt jeg inn stiv plast tråd. Brukte trekke fjær til elektro rør som jeg klippet opp, og brukte "hog ringer" i orginal strengene på alle steder der det var ringer orginalt. Resultatet ble meget bra og ser helt profft ut. De som klarer å få fingrene inn på de trangeste stedene og sette på strips må ha finger ferdigheter langt utover det jeg har

Du kan få låne min mot at du betaler porto begge veier. Tangen befinner seg i Bergen.
1991 Miata Classic Red
- perri
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 858
Pm sendtvmo wrote:Hallo.
Har en slik tang som jeg kjøpte fra USA da jeg trakk om orginalsetene i min Miata NA i skinn. I løkkene på de nye trekkene satt jeg inn stiv plast tråd. Brukte trekke fjær til elektro rør som jeg klippet opp, og brukte "hog ringer" i orginal strengene på alle steder der det var ringer orginalt. Resultatet ble meget bra og ser helt profft ut. De som klarer å få fingrene inn på de trangeste stedene og sette på strips må ha finger ferdigheter langt utover det jeg harDette er stramme greier som krever at en tar seg god tid.
If it ain't broken, don't fix it.
97 NA RØD 1,8L BP
97 NA RØD 1,8L BP