Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Var ute å kjørte nå nettopp, og da skjedde det noe merkelig. Først lyste det konstant fra en lampe på dashbordet, tror det er den ABS lampa, orange lys eller noe med en bil og noen kronglete spor.
Merket ikke noe når jeg kjørte, men da jeg parkerte og stoppet bilen hørte jeg en merkelig lyd. Trodde først muligens det var vifta som gikk i motoren da det er 18 grader i skyggen her i dag, men jeg åpna panseret og lyden kom fra en boks øverst.. hørtes ut som noe surret og gikk oppi der.. se bildet under.
Noen som vet hva som er galt? Lyden stoppet ikke de 3-4 minuttene jeg stod og klødde meg i hodet. Så jeg lukket panseret, starta bilen og kjørte noen meter og parkerte. Da forsvant lyden. Tror det er noe galt???
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Har hatt samme problem selv. Stoppa bilen så gikk ABS pumpa, jeg brukte å nappe ut sikringen å sette den inn neste gang jeg skulle bruke bilen.
Feilen har forsvunnet nå. Er litt usikker på hva det skyltes. Kan være slittbremseveske eller litt luft i bremsesystemet ?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vet ikke hva det kan være, tror bremsevesken er bra. Problemet er nå borte, skjedde bare en gang, men litt merkelig syntes nå jeg. Får se om det dukker opp på nytt før jeg begynner å se nøyere på saken..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Hadde problemer med ABSèn i vinter som var, og det blinket i lys, og virket når den selv hadde lyst til det. Det gikk så langt at jeg en periode nesten ikke hadde mere bremse kraft igjen når jeg forsøkte å brene.
Alt dette ordnet seg da jeg etterfylte bremse veske og fikk luftet ut luft i fra bremse slangene. Alt dette var gjort på 15 min. Vi var to personer, og det var mye lettere enn det jeg hadde forestilt meg.
hvis du kopler på en slik lange med enveis ventil, så er det mye enklere å lufte bremsene
Dalton wrote:Hadde problemer med ABSèn i vinter som var, og det blinket i lys, og virket når den selv hadde lyst til det. Det gikk så langt at jeg en periode nesten ikke hadde mere bremse kraft igjen når jeg forsøkte å brene.
Alt dette ordnet seg da jeg etterfylte bremse veske og fikk luftet ut luft i fra bremse slangene. Alt dette var gjort på 15 min. Vi var to personer, og det var mye lettere enn det jeg hadde forestilt meg.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vi brukte ingen av delene. Pumpet først trykk, så holdt pedalen inne, og løsnet på bremseslangen forskjellige steder på bremse systemet og skrudde til igjen når trykket minket. Gjorde dette noen ganger på hvert punkt. Trengte ikke engang å ta av hjulene for å få gjort dette.