Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Siden det er en del gamle travere her inne, så velger jeg å nevne en gammel sak fra min barndom som slo stort an i hjembygda.
Er nok en del her som husker den, men jeg vet ikke hvor godt den satt sør for Nordland
Det morsomme er at den ble spredt for alle vinder, og det på en tid hvor både internett og digitale medier var ukjent. Kassetten ble kopiert i de tusen hjem, og sendt videre til de som ønsket seg en god latter.
Jeg er oppvokst på bygda i trøndelag, og husker at det gikk rykter om denne kassetten lenge for noen endelig fikk tak i en kopi... Da ble den sikkert kopiert videre av halve bygda, kopi av kopi av kopi x 500, så lydkvaliteten var ganske ræva etter hvert.
-thomas- '91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
Husker denna godt, ja. Gikk vel på ungdomsskolen midt på -80 tallet ca da den var "hot" her nede på flatlandet.
Banninga blei kringkasta utover skolens calling-anlegg til nesten alles store fryd og glede.