Som noen av dere sikkert har fått med dere jobber jeg som selger i Würth, der jeg selger forbruksmateriell til bilbransjen. Vi leverer et stort utvalg innen festemateriell, verktøy, kjemi, verneutstyr og verkstedutstyr.
Jeg regner med at en god del av dere har vært borti noen av produktene vi selger, både i jobb og hobbysammenheng.
Etter å ha undersøkt litt har jeg funnet ut at jeg kan få til å lage en konto slik at klubbens medlemmer kan handle kontant i våre butikker og samtidig kunne få rabatterte priser ved å vise medlemskortet.
Vi har butikker på følgende steder:
Arendal, Bærum (Rud), Bergen (Åsane), Bergen (Minde), Bodø, Drammen, Elverum, Fredrikstad (Rolvsøy), Gjøvik, Gjelleråsen, Hønefoss, Hamar, Haugesund, Jessheim, Kongsvinger, Kristiansand, Kristiansund, Larvik, Lillehammer, Lillestrøm, Mo i Rana, Molde, Orkanger, Oslo - Økern, Sandnes, Sarpsborg, Ski, Skien, Steinkjer, Tønsberg, Tromsø, Trondheim, Verdal, Ålesund
Jeg lurer derfor på om det er interesse for dette i klubben?
For mer info om produkter kan dere besøke vår nettside: http://www.wuerth.no eller ta kontakt med meg
Mvh
Rune Andreassen
Salgskonsulent 1212
E-post: rune.andreassen@wuerth.no