Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Om du vil ha virkelig morrodekk, så er jo Federal 595RS-R tilgjengelig i den dimmen.
Ellers er det mye bra dekk å velge i på dekkonline.com i den dimmen
Kolbotn wrote:Toyo t1-r er jo gjennomprøvd og ikke så dyre heller.
Har kjørt 2 dager med mine nå. Så langt er jeg storfornøyd. Sitter som klistra til veien
Nice!
Har bedt om en god pris på disse hos en svært billig lokal forhandler
Virker som dette er svært gode dekk?? Hvordan er de på vått føre?
Veldig, veldig gode på vanndammer...noe som er imponerende på en så lett bil som Mxen...ellers helt greie på våt asfalt.
Det er også veldig lette dekk, som jo kler felgene dine. Utover det er det jo "bare" et "bra sommerdekk", så du får jo selvsagt performance dekk som har bedre egenskaper rent sportslig sett.
Jeg liker dem dog, de er billige og rent kjøremessig passer de bilen fint som et godt kompromiss mellom sport og komfort. De ser bra ut og, som er tøft.
Men skal du være råtass må du handle på hylla over.
Har kjørt på det dekket i MANGE år nå. (siden jeg hørte om det, for ca 10 år siden) og er veldig fornøyd med det.
Mine dekk har vart i ca 2-4 sesonger, og man kan merke det hvis de blir for gamle. (Gummien blir hardere)
Men utrolig bra egenskaper , både på våt og tørr vei.
alexj wrote:
Nice!
Har bedt om en god pris på disse hos en svært billig lokal forhandler...
dekkonline.com, levert på døra:
Toyo PROXES T1-R
205/45 ZR16 87W RF med felgbeskyttelseslist, BSW
kun 821,20 NOK
Bare så du vet hva han lokale konkurrerer mot...
-thomas- '91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!