Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har ett lite, men irriterrende problem. Hver gang jeg bruker spylerdysene så lekker det litt fra dysen på førersiden som renner nedover panseret .
Virker som om det blir værende trykk i systemet etter bruk.
Noen opplever det samme?, har lest om flere på miata.net osv som opplever dette, men ingen har noen løsning.
Har prøvd å bytte til nye dyser, uten at det hjalp.
Vil jo helst ha dyser som funker, i disse pollen tider ser det jo ut som om noen har pissa på panseret .
Ser i delekatalogen at det er en ventil ved førersiden (står oppført som check valvle), såvidt jeg har forstått så forhindrer denne at spylervesken går ned i tanken igjen, slik at man får veske med en gang man trenger det, kanskje det er denne som er ødelagt.
Bestillt to "check/non retur" ventiler fra en 1998 modell, håper de passer. Fikk tips fra en på miata.net om at dette hadde løst problemet hans.
Som sagt så er denne delen ett hult rør på min bil, sikkert grunnet at kulen som skal være inni har satt seg fast slik at en av de tidligere eierene bare fjernet hele kulen.
Fikk i dag montert to stk av "check" ventiler fra en 98' (en forran y leddet og en før førerdysen) og det løste problemet .
Delenummeret til de som er interresserte er FA54-67-508.