Beige skinnseter
Moderator: Styremedlemmer
-
- 0 RPM
- Status: Offline
Beige skinnseter
Jeg har nettop kjøpt meg en MX-5 Black Special 1992 (Sveitsisk) med beige skinninteriør. Skulle gjerne skiftet skinntrekk på begge stolene og lurer på om noen vet om Mazda fører dette og hvor mye det koster. Alternativt om jeg kan få tak i noen brukte trekk eller stoler i god stand.
-
- 0 RPM
- mojo-91
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 267
Jeg har montert slike. De er i meget høy kvalitet og derfor veldig slitesterke. Man tar bare av de originale trekkene for så å montere på de nye. Litt jobb, men det går greit.
Trekkene på bildet over har tykkere skinn og har i tillegg noe mer polstring på innsiden.
Hvis du ikke ønsker tofarget skinn, så er det bare å bestille ensfarget. Jeg tror de har inne en farge som skal matche den originale beige fargen ganske godt også. Om man vil ha Miata-logo brodert i ryggen er selvsagt også valgfritt.

Hvis du ikke ønsker tofarget skinn, så er det bare å bestille ensfarget. Jeg tror de har inne en farge som skal matche den originale beige fargen ganske godt også. Om man vil ha Miata-logo brodert i ryggen er selvsagt også valgfritt.

- Rockfordman
- 500 RPM