Hei!
Mye prat fra min side for tiden, men håper jeg kan få noe respons på dette inlegget! Jeg har lyst på effektannlegg, helst med 2 endestusser, helst et man får kjøpt her i Norge (bor i oslo).
-Hvilket anlegg er da best med tanke på pris, passform, lyd, effektøkning, utseende?????
-Har hørt litt om simons effektannlegg med 2 endestusser...men hvor får vi klubbmedlemmer dette billigst, på bilextra eller hos jacos auto supply??
-Hva ligger prisene på for f. eks supersprint, erfaringer?? (passform, lyd, effektøkning, utseende)
-Hva med Remus sine effektannlegg?? Kan de skaffe til mx5?? (passform, lyd, effektøkning, utseende, pris??)
Effektanlegg, hvilket?
Moderator: Styremedlemmer
Effektanlegg, hvilket?
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
ta å sjekk med usa. tror su kommer ut i det samme om du bestiller derfra eller om du stikker innom svenden f.eks.
Jeg dro innom Svendsen sist vår og fikk pris på effektanlegg med to endestusser. De kom seg på 5500.-
Begynte å snuse på anlegg i utlandet og kom over dette
http://www.miatamania.com/Shop/ViewProd ... exID=39399 (sport system)
Prisen er ca 2000.- Og da har du et anlegg som er laget til bilen din. Vet at det i det siste er noen som har hatt problemer med montering med tanke på passform og noe skrangling, men på min var ikke dette noe problem. Eneste problemet jeg hadde var å få løsnet skruene til katalysatoren. Jeg måtte borre de opp og greier. Men hvis de løsner kjapt er det gjort på ca 30 - 45 min. Men du verden for en lyd! Var helt rå.
Driver og sparer til ett nytt et nå siden jeg har kjøpt ny bil, og jeg kommer til å kjøpe dette http://www.miatamania.com/Shop/ViewProd ... exID=38431
Samme anlegget men til nyere utgave
Pakken sender du ved å bruke Jetcarrier, gå på denne adressen : www.magnum.no
Pakken med eksosanlegget er ganske stor så den tar mye volum. Den er ikke så tung...ca 18 kg. men pga volumet kommer frakten på ca 2100.
Får du derimot de til å dele opp pakken i 3 deler, noe jeg mener skal være mulig så kommer du bedre ut av det, fordi hos Jetcarrier betaler bu bare for samlet vekt, og ikke antall pakker. Og siden hele anlegget er på ca 18kg blir det ca 900.- i frakt. Er en stor forskjell der.
Jeg dro innom Svendsen sist vår og fikk pris på effektanlegg med to endestusser. De kom seg på 5500.-
Begynte å snuse på anlegg i utlandet og kom over dette
http://www.miatamania.com/Shop/ViewProd ... exID=39399 (sport system)
Prisen er ca 2000.- Og da har du et anlegg som er laget til bilen din. Vet at det i det siste er noen som har hatt problemer med montering med tanke på passform og noe skrangling, men på min var ikke dette noe problem. Eneste problemet jeg hadde var å få løsnet skruene til katalysatoren. Jeg måtte borre de opp og greier. Men hvis de løsner kjapt er det gjort på ca 30 - 45 min. Men du verden for en lyd! Var helt rå.
Driver og sparer til ett nytt et nå siden jeg har kjøpt ny bil, og jeg kommer til å kjøpe dette http://www.miatamania.com/Shop/ViewProd ... exID=38431
Samme anlegget men til nyere utgave
Pakken sender du ved å bruke Jetcarrier, gå på denne adressen : www.magnum.no
Pakken med eksosanlegget er ganske stor så den tar mye volum. Den er ikke så tung...ca 18 kg. men pga volumet kommer frakten på ca 2100.
Får du derimot de til å dele opp pakken i 3 deler, noe jeg mener skal være mulig så kommer du bedre ut av det, fordi hos Jetcarrier betaler bu bare for samlet vekt, og ikke antall pakker. Og siden hele anlegget er på ca 18kg blir det ca 900.- i frakt. Er en stor forskjell der.
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg