Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det er iflg terminlista treff torsdag. Torsdager skal som kjent være dager vi beveger oss litt ut av hovedstaden, så jeg har et forslag om en kjøretur Akershuskaia-Ingierstrand-Tyrigrava-Tusenfryd-Nordby-Ås-Garder-Hølen-Son-Vestby-Drøbak-Tussebakkene (Nesodden)-Nesset-Vinterbro. Ca 10 mil med mulighet til å hoppe på og av. Syns vi ruta blir for lang kan vi f.eks kutte ut Son og ha Vestby som sydligste punkt.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Får ikke åpnet URL´n, men uansett ser det interessant ut
Setter av i kalenderen.
Mvh
Brett
'63 1/2 Ford Falcon Futura Hardtop V8 Sprint - Rose Beige
'91 Lotus Esprit SE - Calypso Red
'99 1,8 NB 10AE - Sapphire Blue Mica, Hard Dog Roll Bar, MP62, IC, FCM Coilovers, NBFL brakes.
'18 Mitsubishi Outlander PHEV - Svart
'16 ND 2,0 / 160 Rød
Skal holde et innlegg på et seminar i morgen ettermiddag, med påfølgende bevertning, men dette ser så fristende ut at jeg vurdererer å henge meg på hjemover mot Nesodden.....Når blir avgang Akershuskaia?
Tenkte vanlig oppmøte kl 18. Siden dette er en tur på snaue 2 timer med pause tror jeg vi bør starte kl 19 hvis folket er enig...
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2re wrote:Hvis ikke Hauk kommer til oss kommer vi til Hauk!
Det hadde nesten vært det beste for oss som sliter med å skjønne dette med den korte og lange viseren på klokka.
Neida. Men jeg har iverksatt flere tiltak for å få dette på plass i dag. To timer avspassering - må jo hjem og vaske bil først, bytte bort beredskapsvakt frem til kl 21 med tilhørende bestikkelser av kollegaer... og unnaluring av maling av soverom hjemme i ettermiddag/kveld. Det siste punktet kommer til å koste meg mest.
2re wrote:Hvis ikke Hauk kommer til oss kommer vi til Hauk!
Det hadde nesten vært det beste for oss som sliter med å skjønne dette med den korte og lange viseren på klokka.
Neida. Men jeg har iverksatt flere tiltak for å få dette på plass i dag. To timer avspassering - må jo hjem og vaske bil først, bytte bort beredskapsvakt frem til kl 21 med tilhørende bestikkelser av kollegaer... og unnaluring av maling av soverom hjemme i ettermiddag/kveld. Det siste punktet kommer til å koste meg mest.
Oouch!
x 2013 Mazda6 2.0 Vision