Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Se der ja, ser ut som et bra treff! Var desverre firehundreogsnørrogførti mil unna! Svar på "quiz"`n er at Hauk tydligvis har dratt på såpass at fartsstripene har ramlet av.. Ser ut på bildet som han har drivi å polert bilen også! Lækkert!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:Svar på "quiz"`n er at Hauk tydligvis har dratt på såpass at fartsstripene har ramlet av.. Ser ut på bildet som han har drivi å polert bilen også! Lækkert!
Ja, når mine ~100-ish whp virkelig drar på så rives det meste av!
Jeg må desverre meddele at min bil har ikke blitt polert på minst 2 år. Er dette sosialt selvmord? Og det hjelper nok heller ikke hvis jeg sier at jeg vasker bilen min med svamp. Slike 10-packs med "shampoo" fra Torshov.
Vræææl.. Hehe.. Neida, jeg vasker også med sånne svamper og har heller ikke polert bilen på et par år.. Skal vel sies at bilen din er et par hakk eller 17 penere i lakken enn min, og den holder seg GODT!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Jeg vasker bilen min med tyrkisk hånd i nærmeste bilvask som gjør det for en slant og en ingenting.
For å si det sånn, den sjappa var stengt etter at de hadde kontroll her om dagen
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro