Har til gode å se brukt hardtop til NC på markedet enda.
Du får selvfølgelig kjøpt original hos Mazda, men ganske dyrt.
Alternativt kan du jo planlegge på en tur til Tyskland til sommeren og kjøpe en brukt der.

Moderator: Styremedlemmer
Mazda skal nok ha enda mer en 20.000 i Norge.Kolbotn wrote:Gratulere med ny bil:)
Å finne hardtop til en NC i Norge blir nok vanskelig, har til idag ikke sett en eneste en. Så det beste er vel å lete på engelske, tyske og sveitsiske bilsider... Ellerså kan du forhøre deg med Mazda, men ikke forvent deg å måtte gi under 20000 for en. (mx5parts i england her de avertert til ca 12000)
Aner jeg en ny eier bor i Rogaland?erl115 wrote:Hei folkens!
Har nå nylig kjøpt meg en mx5 2006mod ^^ Har jo garasje hjemme og på jobb, men alikevel har jeg lyst på en hard top i fargen sort eller galaxy grey
Under kan du se et par bilder fra bilen.
:=)
Bare for å understreke at smak er subjektiv: Helt uenig med deg. PRHT absolutt tøffestRedman wrote:Jeg er eier av en 2010 rød 20th Anniversery. Bestillte hardtop fra mx5parts.com. Tok litt tid men den kom levert komplett med alt jeg trengte til montering. Tok ca .30 minutter så hadde bilen fått montert toppen. Bilen ble mye penere med hardtop enn mx5`n som leveres med fast tak.
Helt enig med dag Pelle, smak er subjektivt, for NC er helt klart penere med ekstra Hardtop.Pelle wrote:Bare for å understreke at smak er subjektiv: Helt uenig med deg. PRHT absolutt tøffestRedman wrote:Jeg er eier av en 2010 rød 20th Anniversery. Bestillte hardtop fra mx5parts.com. Tok litt tid men den kom levert komplett med alt jeg trengte til montering. Tok ca .30 minutter så hadde bilen fått montert toppen. Bilen ble mye penere med hardtop enn mx5`n som leveres med fast tak.