Hvor mye vil dere si en 1991 brg er verdt?
den har gått ca 150 000, steinsprut i ruta, ene vinduet går bare 10 cm ned, airconditionen kjøler dårlig, skinnet på førersetet er slitt, låsen på ene siden er vanskelig å låse, cd spilleren fungerer ikke. nye bremseklosser, en ny calipper foran, ny clutch, filter, viftereim og servoreim skiftet.
er original. importert miata, rustfri.
har el, vinduer, alu felger, cruisekontroll, ac, airbag, alufelger, abs, servo.
verdi?
Moderator: Styremedlemmer
- Rockfordman
- 500 RPM
- Status: Offline
Jeg kjøpte min MX5 ca i juni, 1993 modell, var da kjørt 150000, med nye vinterdekk (med kvitering 5300 kroner pigger), hardtopp i god stand, ellers nylakkert og veldig fin både motormessig og innvendig.. betalte da 105000 kroner totalt.. syntes ikke det var ille.
Har fortsatt ikke sett en bil til salgs som jeg ville byttet med, men ser jo at prisene har dalt en del nå da høsten er kommet. Ville ikke gitt mer en max 80k for en 1991 modell hvis den var i god stand ellers. Viftereim og servoreimt skifter du selv på 20-30 minutter hvis du har bittelitt peiling på bil (som for øvrig er mitt nivå. Koster ca 80-100 kroner pr. stk)
Har fortsatt ikke sett en bil til salgs som jeg ville byttet med, men ser jo at prisene har dalt en del nå da høsten er kommet. Ville ikke gitt mer en max 80k for en 1991 modell hvis den var i god stand ellers. Viftereim og servoreimt skifter du selv på 20-30 minutter hvis du har bittelitt peiling på bil (som for øvrig er mitt nivå. Koster ca 80-100 kroner pr. stk)
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.