Vinterlagring
Moderator: Styremedlemmer
-
- 0 RPM
- Status: Offline
Hei!
Hei!
Jeg jobber i garasjen på Radison/SAS Hotel Plaza i Oslo i helgene og vet at vi leier ut plasser for f.eks vinterlagring.
Vet ikke om det er billig der, men du kan jo ringe/maile å høre, du kan jo også si at du ble tipset av Daniel Røising (meg) som jobber hos dem...så kansje du får "kamerat rabbatt"??:
Parkering & Service as
Tlf: 22058460
Mob: 48219449
e-mail: plaza-p@online.no
PS: jeg Kan jo legge til at det er grei varme der om vinteren, i alle fall over 15 grader Celsius, og det er kun et begrenset antall personer som har tilgang til garrasjen (trygt).
Jeg jobber i garasjen på Radison/SAS Hotel Plaza i Oslo i helgene og vet at vi leier ut plasser for f.eks vinterlagring.
Vet ikke om det er billig der, men du kan jo ringe/maile å høre, du kan jo også si at du ble tipset av Daniel Røising (meg) som jobber hos dem...så kansje du får "kamerat rabbatt"??:
Parkering & Service as
Tlf: 22058460
Mob: 48219449
e-mail: plaza-p@online.no
PS: jeg Kan jo legge til at det er grei varme der om vinteren, i alle fall over 15 grader Celsius, og det er kun et begrenset antall personer som har tilgang til garrasjen (trygt).
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391