7 biler befant seg på Frøyabanen denne dagen, vi fikk litt info om ( Norges største gokart miljø...tenk det...

...og det var akkurat det vi fikk prøve....alle stilte sporty opp, og fikk to runder på banen, som er dritdigg, men krevende å "ratte".Dette var sååååå artig at vi bestemte oss der og da, for å få til en dag i September vi kan leie banen...HELE DAGEN....BARE OSS I MX5 KLUBBEN.....

Special prise for oss, kr:5000,- spenn, stiller vi 10 biler blir det altså KR:500,- SPENN pr bil inkl alt, og da har vi banen hele dagen.

Er du interessert i å bruke kr:500,- på dette, og samtidig lære bilen å kjenne, er det bare å melde seg på.

Jeg foreslår 22.9, [/b]vi tar med mat og drikke, og koser oss trill rundt.....ehh...ikke det kanskje, for vi skal kjøre forsvarlig, men også sette bilen på forsvarlig prøve. Det er jo dette bilen er skapt for....hallo.....og jeg håper mange møter opp. Sjekk bilen.... gå over bremsene, sjekk oljen og sørg for at den tåler litt turtall.
Terminlista så langt har vært en suksess med mange flotte turer, med mange flotte medlemmer i mange flotte biler...

MELD DERE PÅ ASAP, SÅ FÅR JEG VARSLET GEIR, SLIK AT HAN HOLDER AV BANEN FOR OSS DENNE DAGEN.
Og så en takk til Inger og Asgeir på Frøya som gjorde turen mulig, og som viste oss naturfagre Frøya..... tusen takk, vi sees snart igjen.

Frank Robert.