Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg og min bedre halvdel vil melde oss på,men må vente litt for jeg er så ny at jeg har ikke fått mitt medl.nr enda.
Jeg får vel kanskje henge meg på Henki.. Bor ikke så langt unna;-)
Gjør oppmerksom på at dette ikke er den offisielle sommertur-tråden, bare en ekstra påminnelse for barte-landsdelen
Følg linken øverst i tråden for å finne den rette tråden....
Nå når selv jeg og webizz har betalt ... er folk innstilt på felles kjøring nedover? Jeg har, som OleK, tatt fri onsdagen og mandagen før/etter, og tror nok jeg vil starte hjemmefra på onsdag og fortrinnsvis velge svingete veier nedover. Noen forslag?
Absolutt en mulighet. Bare det ikke blir for langt ... Tenker du på konkrete veier/steder? Må innrømme jeg er usikker på hva som regnes som selve Sognefjellet . Hvordan er veier og landskap i Østerdalen og særlig omliggende fjellpartier - kjedeligere?
Forberedelser er viktig!
Da er det viktig å prioritere det viktigste først. Jeg har derfor funnet ut at for å ikke kjøre meg bort, så var det nødvendig å modifisere min (lånte) Garmin GPS.
Da ble det slik:
Det er mulig å laste ned både NA og NC varianter, i flere ulike farger ved å sette seg inn i hele denne tråden på miata.net
Så da skulle hver og en ha mulighet for å finne fram, iallefall de som har Garmin GPS. Rutene fra turboka lar seg også laste ned til TYRE programmet det henvises til i turboka, og derfra eksporteres til de fleste GPSer. Lurt å gjøre før turen!