Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har kjøpt meg mudguards (skvettlapper) fra mx5-parts. De kom ferdig lakkerte og sitter som et skudd!! Jeg har hele tiden følt at det har manglet noe der bak men nå ser det mer riktig ut. Kjekt å ha for meg som kjører mx5 hele året
Kan du ikke ta et bilde av hvordan det ble seende ut? Bildet på mx5parts var ganske lite..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Hvordan blei disse festet, liker disse mud guards, men eg liker ikkje å sette skruer i karrosseriet, pga rust og slike ting..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:Hvordan blei disse festet, liker disse mud guards, men eg liker ikkje å sette skruer i karrosseriet, pga rust og slike ting..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Som det vises på bilde så, er disse montert opp over bakskjerm, og disse er vel ikkje noe plastikk..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Mazdafreaks wrote:Som det vises på bilde så, er disse montert opp over bakskjerm, og disse er vel ikkje noe plastikk..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Det er vel egentlig bare til å lime disse fast med sikaflex,
mine gamle var festet med klemmer, og litt noe festematerie. Lim elns. Satt som et uvær. Ikke noe skruer der i gården nei
Finnes slike til NB utgaver forresten??
Mazdafreaks wrote:Hvordan blei disse festet, liker disse mud guards, men eg liker ikkje å sette skruer i karrosseriet, pga rust og slike ting..
Mudguardsene er ikke festet til skjermen på noen måte. I støtfangeren er det tre hull i høyden (horisontale) og ett hull i bunn (vertikal) .Det øverste hullet sitter ganske høyt oppe. Det følger med braketter med gjenger, som festes der hullene i skjermen sitter. Så er det bare å skru på. Det sitter tight og fint
m1chael wrote:mine gamle var festet med klemmer, og litt noe festematerie. Lim elns. Satt som et uvær. Ikke noe skruer der i gården nei
Finnes slike til NB utgaver forresten??
Jepp, skvett-lapper til NB er å få. Se lille bildet.
Jeg har bestillt skvett-lapper foran til min. Bak synes jeg ikke det er no` pent. Ikke foran heller, egentlig, men bedre enn kanaler som er hvite av stein-sprut..
Jeg har bestillt skvett-lapper foran til min. Bak synes jeg ikke det er no` pent. Ikke foran heller, egentlig, men bedre enn kanaler som er hvite av stein-sprut..[/quote]
hmm...slike må en nesten ha ja.. Hvor bestilte du fra motorhead?? Sjekka en kjapp tur innom www.miatamania.com men fant ikke noe der.
Jeg jukser, og får det montert hos den lokale Mazda-dealer`n på Jessheim i forbindelse med service/EU-kontroll og montering av alarm. 1100 spenn pr. sett ferdig lakkert. Noe dyrere enn å bestille på nettet og montere selv, men pøtt sann.
Hei på forumet
Jeg kjøpte mine 4 mudguards fra MX5PARTS.CO.UK i fjor. Gav 56,95 pund pr. stk. + frakt og toll. Absolutt verd pengene da jeg bruker bilen på helårsbasis. Enkle å montere.