Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fikk testet torque for Android i dag og dette fungerte meget godt på min 99` Miata.
Torque lar deg koble til bilens hjerne ved hjelp av en bluetooth-stick du setter i OBD-kontakten. Du vil da få se data fra bilens hjerne i sanntid på skjermen til telefonen din. Du kan også se og slette feilkoder, men jeg kan ikke bekrefte dette.
Likte den der! Bare synd jeg ikke har OBD kontakt på min bil
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Ulempen er at du kommer til å være så fasinert av geek-displayet at du kommer til å kjøre av veien i første sving
Kanskje Google Glass er tingen?
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Jeg lurer på om det er derfor man ser vrakede Nissan GT-R omkring?
Får forøvrig ikke på dekselet til sikringsboksen med modulen plugget i, så må nok kjøpe en mindre en.. Skal prøve å generere en feilkode i morgen og se om den kan spores i appen.
Har brukt dette en stund selv i 8eren, et par år tror jeg. Man kan legge til flere monitorer også hvis bilen har flere (må da taste inn noen koder man kan finne online). Veldig bra greier. Kanskje mest interessant å logge.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Ja, da blir det å spare til en Parrot Asteriod Smart og legge inn Torque på den. Svær skjerm med masse tall og visere Noen som har installert Parrot i sin MX5?