Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hva gjør dere som har turbo / kompressor når dere skal på PKK? PKK har (? skal) blir strengere med tanke på biler som er modifisert. Må jo være utrolig kjedelig å sette motoren tilbake til originalstand hver gang man skal EU-godkjenne bilen.
Sikler litt på FM sitt Voodoo 2 kit.. Derfor jeg lurer.. Om folk ikke vil svare her, så send gjerne PM.
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Øk tykket over en 2 års periode. Nær 2 år fra forrige pkk bør du ligge rundt 68% over smertegrensen.
Slik legger du opp til motorbytte annenhvert år og har da en ren og orginal motor for pkk, og kan deretter begynne på ny.
Totalt værdt det!
Har vurdert og få laget bypass rør til turbo.
Bytte turbo med rør. Veeeldigt innlysende hva som foregår.
Men strengt tatt ingen effekt økning påmontert for pkk.
Muligt eg lurer meg selv med og tro at eg skulle klart og snakket rundt noe sånt! Hehe!
Proud Land Rover Discovery 2 driver.... erh owner.