Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det noe effekt i å montere AEM luftfilter kit på bilene, grunnen til eg spør er at eg har dette montert og vurdere å montere på original luftfilterboksen igjen for å dekke til litt stygge deler i motorrommet.. Men om det gir mer effekt, så får eg vel heller pynte på det stygge..
Men eg tviler jo litt på at eg vinner så veldig mye effekt, originalt så suger den jo kald luft, og ikke motorromsvarme..
Vurdere jo også å få montert på Mazdaspeed turbocharger med originale rør og alt, så ikke biltilsyn eller noe skal kunne se noe fargerike slanger eller rør.. Men det er laaaangt frem i tid..
DrHolm wrote:Eneste er nok strengt tatt bare lyd, og kanskje litt bedre respons.
Et lukka system, tom. oem boks, fungerer mye bedre. Bare man bytter filter ofte.
Såg eg hadde K&N innsats filter til oem boksen, så da eg byttet eg da..
Vasket og smørte opp med noe greier eg hadde liggende ifra mazda 323 tiden min
Synest den virker like kvikk eg, bare mindre lyd, og fikk gjemt noe av det stygge i motorrommet..