Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg er rykende fersk eier av en 95 mod na,min første mx Jeg lurer på fremgangsmåten for og ta ut hovedinstrumentene (speedometer osv).Må jeg ta av rattet med airbagen for og komme til? I så fall regner jeg med at det er lurt og ta av batteripolene pga airbagen? Kjøpte bilen for litt over en uke siden da jeg har hatt lyst på en sånn liten åpen "gocart" en stund.Så har akkurat blitt medlem og er spent på hva dette eierskapet vil bringe.Har hatt mange biltyper oppover årene siden jeg ikke er noen ungdom lengre
Kan vera fordel å ta minus polen,, Ellers så er det bare å ta av ramma rundt rattet, skru løs ramma rundt speedometeret 4 skruer om eg ikke husker helt feil 2 inni rammen, også 2 under rammen, , også er det 4 skruer på selve speedometeret,,
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Har vel pleid og skaffe rep bøker til de fleste kjøretøyene jeg har hatt og har siden jeg skrur det aller meste selv.Denne mx`n vil nok også få en del oppgraderinger teknisk og utseendemessig.Gidder ikke gjøre noen oppgraderinger på motor da denne bilen bare skal brukes til kosekjøring,bare godt stell som alle mine kjøretøy får.Har kjøretøy på to hjul hvis jeg er ute etter mer fart.Blir vel og montere avstivingsbraketter under som alle takløse biler trenger men skal ikke senke noe.