Sprutbeskyttelse/Skvettlapper

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
anne-sofie
0 RPM
0 RPM
Status: Offline

Sprutbeskyttelse/Skvettlapper

Post by anne-sofie »

Har lakkert sprutbeskyttelse bak og lurer på hvor jeg kan få tak i tilsvarende foran. :roll: Anne-Sofie
HansT
7200 RPM
7200 RPM

Post by HansT »

Du finner slike til MX-5 fra 1990-1997 her:

http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/223

NB, Det er bare bilder av bak, men hvis du ser i nedtrekksmenyen, så finner du også til "front" i de fleste farger. Prisen er for 1 par, og du kan trekke fra 17 % engelsk mva. De vil dermed koste deg ca. 650 Nkr. før frakt og 24 % norsk mva.

Jeg har handlet hos MX5parts i England et utall ganger, og du har normalt varene hjemme hos deg i løpet av 1 uke. Firmaet er bunnsolid og du trenger IKKE være redd for å betale med kredittkort på deres side. Jeg har handlet hos de i 3-4 år, og sikker 7-8 ganger. Det har hele tiden vært HELT problemfritt. De hadde noen problemer med sine transportører for 1-2 år siden, hvor varene tok lang tid. De har nå byttet samarbeidspartner, og det går i mange tilfeller mye raskere enn Mazda i Norge klarer å få tak i deler. Mazda i Norge må veldig ofte få deler fra et hovedlager i Belgia.
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
anne-sofie
0 RPM
0 RPM

Post by anne-sofie »

Kjøpte skvettlapper fra anbefalte forhandler. De kom etter 8 dager og er veldig fine. Takk
Anne-Sofie :D
Post Reply