Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det noen så vet om dette kan la seg kjøpe nytt ? mine var råtne før eg skar dem av og banket til å monterte fenderflares for å få bilen eu ok, men nå angrer eg hele greien, foruten eg har hatt en utrolig god bruksbil i noen mnd, Men eg må ha disse før eg kan bytte skjermene bak, eg har funnet en biloppretter så kan ta på seg arbeidet med å fikse bilen, men vil gjerne gjøre det lettest muligt for han, En annen ting er. Kan eg benytte glassfiber å lage til innerskjermer der det mangler ? det vil jo aldri ruste igjen og bli helt tett langs skjermbuen, men blir slitt med steinsprut, men med endel lakk og steinsprut beskyttelse og tectyl så ser eg ikke annet enn at det er endel svakere enn stål ?.
Lag gjerne debatt
Problemet er at du aldri vil få glassfiber til å feste seg til stål.
Det kan se tilsynelatende bra ut, men med litt risting og bevegelse løsner det snart. Du vil garantert få fuktighet i mellom og med gnissing vet vi resultatet etter ganske kort tid.Ikke verdt å bruke energi på.
Mitt postulat!
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
Ja når du sier det, så vet vel du best når det gjelder glassfiber, så da utegår nok dette, får prøve å finne noe innerskjermer til den da, Men finnes det noe delenr på slikt ? Noen så vet, hva gjør ett verksted når dem er rustet vekk ?, lager dem nytt eller kjøper dem, krever endel gode platearbeidere å få dette laget pent, bør vel ha engelsk hjul valse osv da..