Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Viktigste med ett sånnt kit er iaf å GJENNOMFØRE.. er så alt alt alt alt alt for mange som kliner til med det kitet, og kjører ballong hjul og offroad stuk... skal man ha på dette kitet så kjør på med Coilover kit og 18" hjul, gjerne enkel design med breeed blank kant , litt skrift på sideskjørt/framkant av døra, turbokit og diger intercooler.. da funker det (og ikke bruk den på vinter uten tilsvarende gromme hjul eventuelt )
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
har jo turbo mengler intercooler (skal ha det etterhvert )
har ikke 18 men 17" med polertkant,trenger å senke litt mere
tenkte meg ett slikt styling,blir da å lakke bilen rød å få lakka no fet dekor o.l på sidene av bilen
er ikke sikker på når det skjer blir ivertfall ik noe til neste år, skal jeg gjennomføre det kommer d til å koste så da må jeg spare først
blir da evt
-stylingsett-fronfanger-bakfanger-skjørter
-lov profile lykter
-fet lakkering
- ny vinge(ikke no stygg alu greie)
-div lakking innv
-dobbel eksos(midtmontert)
-+++++++++++++++++
høres bra ut.. da har du ihvertfall vinterfelger hehe
ekstrem styling krever ekstrem bil... kjører 17" selv, og det er fett på en moderat stylet bil. på en sykt stylet bil er ikke 17" sykt.. det er nja.. 18" blir ja, og 19" blir YES
krever jo også at man kan gi gass og det fløtter seg, ikke bare bråker.. bør være en selvfølge at man kan ligge bredt ut på motorveien
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Eg skal style min også, vis eg ikkje selger den, ingen som vil ha denne ser det ut til, da kjøper eg ett visdom kit fra www.ebay.com kostet ca 1800 for fult kit, med masse kroner i frakt..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:Eg skal style min også, vis eg ikkje selger den, ingen som vil ha denne ser det ut til, da kjøper eg ett visdom kit fra www.ebay.com kostet ca 1800 for fult kit, med masse kroner i frakt..
haha, et styling kit, fullt, for 1800 kr. Det hørtes ikke mye bra ud spør du meg!
Last edited by Mazdafreaks on 22 Dec 2004, 12:55, edited 1 time in total.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Mazdafreaks wrote:Sjekk ut www.ebay.com synest dette ser bra ut eg, er en på forumet så har en slik front, Ikkje for voldsom ut.. Søk på miata bodykit heiter wisdom
he he..jeg søkte på ebay.com på miata bodykit og fant denne deilige stylingen her.
Lurer på om jeg skal hive meg på den.
Har altid hatt lyst på bmw
Ja eg har sett denne bmw settet er ikkje noe fint synest eg, Det finnes ett slikt porche sett også...
Mazdafreaks wrote:Sjekk ut www.ebay.com synest dette ser bra ut eg, er en på forumet så har en slik front, Ikkje for voldsom ut.. Søk på miata bodykit heiter wisdom
he he..jeg søkte på ebay.com på miata bodykit og fant denne deilige stylingen her.
Lurer på om jeg skal hive meg på den.
Har altid hatt lyst på bmw
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Eg anbefaller ebay for dere som vil ha billige styling eller trimning, Man får faktisk en stylebar til 600 kroner, det er en slik eg har på min bil, bra passform og bra utseende, man får også turbomanifoiler billigt her også, eg fant en manifoil med rør videre til kat til ca 1800 kroner i rustfritt, eller så har de en manifoil i støpejern med lifetime warranti..Har også kjøpt en strut bar til 65 kroner der, og ett ratt med boss til 500.. Eg var litt skeptisk å handlre her på ebay, men blei anbefalt av noen her på forumet, få en adresse på www.magnum.no og de ordner resten...
Bestilte Wisdom fronten min direkte fra VIS racing i statene selv, passformen var heller dårlig spør du meg. Spørs om de er noe bedre de som selges på ebay. Men med litt kapping å pussing så får du det meste til å passe Har bakfangeren også men den bli bygd om til neste sesong. Bla fjerne den nedeste profilen å lage ny eksos med chrome lyd-demper som vises.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.