Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gratulerer! Du får holde oss oppdatert på hva som skjer videre
Og hvis du har ok vinterdekk er det en fin vinterbil også. Men pass på å beskytte den så den ikke ruster. Enten skikkelig antirustbehandling eller som minimum litt gjør-det-selv med spraybokser fra Biltema e.l.
Last edited by MX-Jon on 04 Dec 2015, 11:18, edited 1 time in total.
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
MX-5 er for øvrig mye enklere på vinterføre enn en søttitalls boble. Begge er tail happy, men jeg synes MXen er mye mer harmonisk i sladd og snillere å ta inn igjen...dessuten har du jo bra varmeapparat i MX, så varmen er vel nesten bedre med taket nede i en MX-5 en i en middels boble med rustne varmevekslere. God tur!
Gratulere med det så ser ut som ett meget greit eksemplar av na modellen, Finnest ikke noe problem med vinterføre, og vintern går lett, fort varm kupe, mye kjappere enn min golf tdi, den er noenlunde varm når eg kommer til jobb, mens mazdaen er varm rett etter utkjørselen,