Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nå er jeg lei av å vente
Bestilte Bomex fanger for 3 mnd siden,og de veit fortsatt ikke når den kommer Er det noen som har sånt på lager i Noreg ???
Eller er det noen som vet om et firma som ikke er treige som sirup
Eller best av alt ! Kansje noen her har en til salgs ??
Bare mååå haaa ...Min orginale er sprekt
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
hvor bestilte du fronten din??
Er nesten helt sikkert billigere å bestille fra usa... og da vet du ivertfall at du får orginale saker og ikke en billig kopi
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Billig kopi er jo greit det.. Men passformen er jo som regel helt bluthe
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Kan vell svare litt for Svein Erik på Stylingtech. Vet at Bomex bruker veldig lang tid på å få sendt varene ut ifra fabrikken sin. Kan nesten si for sikkert at alle hans transport forbindelser ikke har noe med saken å gjøre. Bestill fra Bomex selv og du skjønner hva jeg mener
Edit: Ta kontakt med meg eller superstyling.no for ev. andre styling deler til bilen din.
Morten
Last edited by 91BRG on 05 Jan 2005, 14:20, edited 1 time in total.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Pacmania wrote:min erfaring er at man ikke handler fra norske sjapper lenger.. dem er dyrere og tregere..
Min oppfatning var det samme før jeg selv ble innvolvert i en sjappe i Trondheim.
Problemet er at Norge er ett lite land med lave ordreutganger og dermed så havner vi sist i køen når det gjelder leveranse. Det finns heller ikke stort nok marked til å lagerføre mye deler til de fleste biltyper.
Vill heller ikke påstå at norske styling sjapper er dyrere når det kommer til større styling komponenter. Har jo selv sett eksempler på dette når det gjelder frakt prisen på for eksempel forsendelser fra RB. Noen her på forumet har allerede funnet ut det på den harde måten.
Hva gjør man isåfall med reklamasjon på varer fra statene?
Det er en annen ting enkelte bør tenke på når man handler i fra det store utland. Tror ikke at de som man handler av i statene er villig til å dekke frakt tilbake og så sende en ny vare tilbake til kjøper med de fraktprisene man har idag. (Dette gjelder selfølgelig ikke alle, men de fleste.)
Men om man treffer de rette personene med de rette kontaktene så kan man spare en god del kroner på å kjøpe rett fra forhandler i f.eks statene. Det har jeg gjort flere ganger
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
91BRG wrote:
Det er en annen ting enkelte bør tenke på når man handler i fra det store utland. Tror ikke at de som man handler av i statene er villig til å dekke frakt tilbake og så sende en ny vare tilbake til kjøper med de fraktprisene man har idag. (Dette gjelder selfølgelig ikke alle, men de fleste.)
Jeg kjøpte en Racing Beat Type I vinge i glassfiber, bestilte fra gomiata.com. Vingen var sprukket da jeg fikk den, men han snille fyren på gomiata satte meg i direkte kontakt med en kar på racingbeat, og jammen sendte de ikke en helt ny vinge helt gratis fra usa og hjem på døra i Bodø.. alt dem trengte var bilder på at jeg hadde ødelagt den allerede ødelagte vingen. Det er service.. men sikkert ikke alle som hadde gidda å gjøre dette.. kosta dem vel mer i frakt en verdien av vingen..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
91BRG wrote:
Jeg kjøpte en Racing Beat Type I vinge i glassfiber, bestilte fra gomiata.com. Vingen var sprukket da jeg fikk den, men han snille fyren på gomiata satte meg i direkte kontakt med en kar på racingbeat, og jammen sendte de ikke en helt ny vinge helt gratis fra usa og hjem på døra i Bodø.. alt dem trengte var bilder på at jeg hadde ødelagt den allerede ødelagte vingen. Det er service.. men sikkert ikke alle som hadde gidda å gjøre dette.. kosta dem vel mer i frakt en verdien av vingen..
Firma som RB, Moss, WW. er firma som er meget særiøse og som man bør forvente service på denne måten av. Har fått retunert varer til RB selv. Meget fornøyd med de iværtfall.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
91BRG wrote:
Firma som RB, Moss, WW. er firma som er meget særiøse og som man bør forvente service på denne måten av. Har fått retunert varer til RB selv. Meget fornøyd med de iværtfall.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
91BRG wrote:
Problemet er at Norge er ett lite land med lave ordreutganger og dermed så havner vi sist i køen når det gjelder leveranse. Det finns heller ikke stort nok marked til å lagerføre mye deler til de fleste biltyper.
pøh.. er nok den mest brukte unskyldningen fra norske forhandlere ever.. Sannheten er nok mer at ordrene i norge er så små, at for å få samlet opp nok ordrer til å fordele frakten på så venter den norske forhandleren alt for lenge med å bestille...
Som forhandler i Norge er det ikke no problem å få sendt over varer på dagen om man er villig til å betale frakten for en og en vare..
dårlig å skylde på leverandøren da..
-edit- Så sant varene ikke er restet selvfølgelig..
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
91BRG wrote:
pøh.. er nok den mest brukte unskyldningen fra norske forhandlere ever.. Sannheten er nok mer at ordrene i norge er så små, at for å få samlet opp nok ordrer til å fordele frakten på så venter den norske forhandleren alt for lenge med å bestille.....
Mulig andre har denne typen frakt men vet at superstyling har en vær 14dag.
Som forhandler i Norge er det ikke no problem å få sendt over varer på dagen om man er villig til å betale frakten for en og en vare..
dårlig å skylde på leverandøren da..
-edit- Så sant varene ikke er restet selvfølgelig..
Om alle skulle ha gjort dette så har jo prisene steget ganske drastisk.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
91BRG wrote:
ja, mye mulig.. men igjen, hvorfor da legge skylda på andre? det er mitt poeng.. da får de være tøffe nok til å si det som det er, og gi kunden ett alterantiv.. "prisen på stylingkitet er 10475kr.. får å få til den prisen trenger jeg desverre en bestilling til på ett stylingkit, dette bør normalt sett være klart for bestilling om 2mnd.. Alternativt kan jeg få sendt over kitet ditt med ekspress, men det medfører endel høyere kostnader, så da vil det havne på ca 14.000kr.. så haster det så er det mulig, blir bare litt ekstra "
ikke rart man havner sist i kø'n om man står å venter på å trekke kø-lapp
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
91BRG wrote:
ja, mye mulig.. men igjen, hvorfor da legge skylda på andre? det er mitt poeng.. da får de være tøffe nok til å si det som det er, og gi kunden ett alterantiv.. "prisen på stylingkitet er 10475kr.. får å få til den prisen trenger jeg desverre en bestilling til på ett stylingkit, dette bør normalt sett være klart for bestilling om 2mnd.. Alternativt kan jeg få sendt over kitet ditt med ekspress, men det medfører endel høyere kostnader, så da vil det havne på ca 14.000kr.. så haster det så er det mulig, blir bare litt ekstra "
ikke rart man havner sist i kø'n om man står å venter på å trekke kø-lapp
Var ikke meningen å legge skylden på transportselskapene, men det finns forhandlere som nedprioriterer småe aktører i andre land. Som feks. FK-Automotive. Som forhandler er det opp til deg selv å skaffe sikre og pålitlige leverandører og ha all logistik iorden ingen tvil om det.
Må også si at jeg ikke har noe med den daglige driften av det nevnte firmaet. Men har fått ett godt innblikkk i hvordan ting er sett ut ifra deres standpunkt.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro