Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Grrrr..... det er noen "#%&¤#%& lyder idet den går.... puhh...
Utrolig nok gikk det på DAGEN akkurat 1 år etter jeg installerte kompressoren med 8PSI.... Har vel egentlig gått å ventet på denne dagen, men det var likevel surt å komme hjem på planet av en redningsbil...
Sure greier, HansT!
Men, da har du jo fått en gylden anledning til å montere noe annet
Nå veit jeg at jeg har spurt om dette før. Men, hvor lenge "varer" en diff. og hvor mye tåler den før den ryker?
Man må jo regne med bytte av clutsh, bremser o.l etterhvert. Er det sånt man må regne med etter X antall km med diffen også?
Nå vil jeg påstå at jeg kjører nokså pent selv om rompa henger ut til siden det meste av vinter`n
Kondolerer så mye med diff knusing, har venta på dette på min også.Er kjipt når dette plutselig skjer, skjedde med toyota starlet min også (bakhjulstrekk). Diffen min er gått 202000 miles, og eg herjer sykt mye, tror lappen min egentlig henger i en tynn tråd . men det er jo litt morsomt også,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Det mest irriterende er at jeg "herjet" ikke heller. Gav gass på andregiret rundt ei rundkjøring og inn på innkjøringsfilen til motorveien, girte opp i tredje og kjente bakhjulene slapp, men pga av noen tørre flekker og bløte vinterdekk, så fikk hjulet plutselig skikkelig grep tror jeg, og det smalt og sa bare klank, klunk, krusj, krasj... klunk klunk klunk kluuuunk....... Så stod jeg der.
Kjente lyder ditta der...
Vet foresten at han per christian thaulow har en nb modell som skal hugges.
I henhold til han er der sperre på den og så om du er intrisert så bare å ringe han på 41120678
Hadde foresten ikke overtrykk eg heller
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
glaibilenmin wrote:Kjente lyder ditta der...
Vet foresten at han per christian thaulow har en nb modell som skal hugges.
I henhold til han er der sperre på den og så om du er intrisert så bare å ringe han på 41120678
Har mr thaulow endelig fått denne Nb nå då, eg snakket med han fleire ganger for noen månader siden, skulle kjøpe girkassen av denne delebilen som han skulle importere, men dette var noe som tok for lang tid,, kjøpte girkassen en annen plass.. de hadde en diff hos mosjøen bildemontering, der hvor eg kjøpte girkassen, lav km stand..Men denne diff var uten sperre og na 1,6..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
nærmer vi oss 100% score for diffknasing på de bilene som har ettermontert turbo/kompressor nå ? forresten, om noen har no rx7 turbo2 deler liggende så si fra, lurer på om 1.8 deler blir nok ...
Tror ikke Per christian har skaffet den bilen det er snakk om ennå. Valgte vell å priotiere andre ting til å begynne med. Michael på forumet sitter med mere info om den bilen...
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
HF-mx5T wrote:nærmer vi oss 100% score for diffknasing på de bilene som har ettermontert turbo/kompressor nå ? forresten, om noen har no rx7 turbo2 deler liggende så si fra, lurer på om 1.8 deler blir nok ...
Kan skaffe en billig komplett rx-7 non turbo..
Min har holdt sålangt med Greddy og 5psi. Den har dog ikke fått så mye juling enda, så det er nok bare et tidsspørsmål. Er det noen her som har begitt seg ut på Torsen el RX7 diff? Når min ryker har eg lyst å sette inn noe som varer...