Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Siden jeg endelig har fått somlet meg til å opprette en Photobucket-konto, tenkte jeg at det kunne være på sin plass å legge ut noen bilder.
Bildekvaliteten er dessverre ikke helt 100%, hadde ikke dig.kamera disponibelt når bildene ble tatt.
Hva synest folket? Ser bilen grei ut, eller bør jeg gå i skammekroken og finne meg noe annet å gjøre på?
Venstre side:
Interiør:
Høyre bak:
The beauty and the beast:
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
Kom bilen uten Arilbag siden du har skiftet ratt til et uten ?
Har vurdert annet ratt selv men liker ikke tanken på å måtte plante trynet i rattet om uhellet skulle være ute.
Bilen er en 1991 MX5, så den ble levert uten airbag. Derimot hadde den originalt MOMO ratt, så det var bare å skru det av og sette på et nytt. Trengte ikke engang å skifte rattnav!
Hadde jeg hatt airbag, så hadde jeg nok tenkt meg om to ganger før jeg hadde skiftet ratt.
Eksosanlegget er Simons med 4" rustfritt enderør. Det er vel omtrent det eneste positive å si om anlegget. Kvaliteten er elendig, men man får jo som regel det man betaler for.....
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
Fin bil, ser ikke ut til at du har gjort så store forandringer på den. Det er utrolig hvor mye et sett med fete hjul og felger gjør.
Eller så synes jeg det er veldig hyggelig når medlemmene legger ut en bildeserie av "øyestenen" sin
Hvorfor ikke lage en egen avdeling (min bil) hvor vi kan legge ut bilder og info om bilen, og kanskje diskutere/skryte litt om bilen også....
F.eks. noe lignende som 200sx-ogn har gjort ---> http://forum.200sx-ogn.org/viewforum.ph ... 57da520cea
Det hadde sikkert vært fin inspirasjon for mange å se hva alle har gjort med doningene sine...
Og forresten...Nydelig bil. Hender det at dekkene subber borti innerskjermen???? Det gjør det hos meg, så jeg lurer på om jeg skal gå ned til 16".
t_huseby wrote:Hvorfor ikke lage en egen avdeling (min bil) hvor vi kan legge ut bilder og info om bilen, og kanskje diskutere/skryte litt om bilen også....
F.eks. noe lignende som 200sx-ogn har gjort ---> http://forum.200sx-ogn.org/viewforum.ph ... 57da520cea
Enig! men som de har gjort det på 200SX-klubben bør det være forbudt å poste noe annet/starte diskusjon fpr å få det rent og pent som et galleri med info om bilene... spørsmål kan gå i denne kategorien (MX-5/Miata Prat) ...synes jeg
Jeg tror ikke det vil bli et stort problem å holde orden i dette forumet, siden alle er interresert i samme bilen vil det bli lite innblanding fra folk som ikke egentlig har peiling på et spes. emne.
Det bør da lages en egen tråd for hver bil i alle fall...
Min bil tråden hos oss (www.200sx-ogn.org) fungerer veldig bra. Og det er alltid veldig moro og se bilder av andres biler. Tilbake til topic... Meget fin bil må jeg si.