I perioden rett før jeg skulle ta lappen på bil ble jeg forelsket i mazda mx5. Og jeg bestemte meg for at jeg skulle kjøpe en så fort jeg lovlig kunne sitte bak rattet.
Nå, 11 år og 5mnd etterpå, er den endelig min!!
Jeg har endelig kjøpt min første mx5, en sort 2000 modell med knappe 180k på turtelleren, og 1.8l motor

Siden vi har Mazda 5 (verdens beste familiebil?) i tillegg, står jeg veldig fritt til hva jeg kan gjøre med bilen.
Hadde det vært for 11 år siden, hadde det blitt en FnF style tøffel med et mislykket forsøk på å få den til å høres bra ut.
Heldigvis har jeg nå hatt litt tid til å tenke på hva jeg vil med bilen, og hva den skal brukes til.
Planen er å la motor være i fred, rett og slett fordi jeg synes det er nok hester. Eksos blir nok byttet etterhvert, men ikke før rusten tar den, noe som ikke er lenge til.
Hjul og understell er hvor jeg legger fokus, og nye hjul og coilovers er allerede bestilt. Nå dette ankommer så vil dere skjønne tittelen

Ellers, så vurderer jeg å foliere hele bilen, siden jeg ikke er noen fan av sorte biler.
Flere bilder kommer så snart været tillater det.