NA Wide body Kit

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
m1chael
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

NA Wide body Kit

Post by m1chael »

Da her moss fått wide body kit til NA utgavne... Og mye annet snadder gitt. Salg har de også..

http://www.miatamania.com/Shop/ViewProd ... exID=45788

http://www.miatamania.com/browse/Sale.a ... teTypeID=2
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM

Post by Slurfi »

Litt utenfor temaet.. jeg bestilte en del varer fra Moss (miatamania.com) 3. januar. Fikk mail fra dem noen dager senere der dem ba meg sendte telefon nummer til banken min slik at de kunne sjekke opp at jeg er meg eller noe sånt. Dette måtte jeg ikke gjøre da jeg bestilte fra gomiata.com tidligere. Uansett.. nå er vi på 19. januar og jeg har ikke hørt noe fra moss siden 5. januar.. har sendt to mailer til dem samt fylt inn et sånt kontaktskjema som ligger på hjemmesiden deres. Er dem trege der nede eller?? Skal ha varer for 7-8000 kr og vil nå helst få betalt det og bli ferdig med det. Noen andre som har opplevd liknende? (har vanlig norsk visa kort fra Sparebank 1)
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
m1chael
7200 RPM
7200 RPM

Post by m1chael »

har aldri vært borti noe slikt jeg. moss er rimelige seriøse, så jeg kan forstå at de spør om forsikring om at du er du i disse svindle-dager..hehe.
Men at det tar så lang tid er litt rart. Tror nok at det ordner seg skal du se
94 1.8 (Prosjekt)
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
Silverboy
6500 RPM
6500 RPM

Post by Silverboy »

Første gangen jeg bestillte fra Flyin miata så trengte de det samme.. nummer til banken min.. men det hjalp de lite, da de ikke fikk noen informasjon fra banken uten personnummer, så jeg tok sjangsen og sendte det, og da var alt i orden.. så at de trenger nummeret til banken kan nok stemme, kommer nok ann på hvordan du bestiller og hvilket system de har.. at de er treige kan jeg ikke svare på...
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1

x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
HansT
7200 RPM
7200 RPM

Post by HansT »

Jeg har aldri hatt problemer med å handle hos Moss i USA via Miatamania.com. Jeg har imidlertid alltid handlet med Mastercard (Eurocard)..
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM

Post by Slurfi »

Uhu.. sjekka kontoen min i dag.. den nette sum av $1,164.46 var forsvunnet 18. januar. Dette er nå summen jeg har bestilt for, men syntes det er litt rart at jeg ikke har hørt noe fra moss siden 5. januar.. spesielt siden dem nå tydeligvis har fått pengene.. har sendt 5 eposter til dem.. må vel ringe dem snart hvis jeg ikke får noe svar! Begynner å bli skremt...

Men det går vel bra.. håper jeg. Blir artig når/hvis jeg får bestillinga mi. 4stk KYB AGX, 4stk Factory Shock Boots, Jackson Racing High Flow Catalytic Converter samt en stk Dual Tip Cat Back Exhaust By Borla. Har allerede fått nye fjærer fra mx5parts samt ny clutch slavesylinder. Og har jo en Racing Beat Type I Rear Wing liggende klar til montering.. blir spennende hvis alt kommer....

En liten ting, var på mazda her i bodø og spurte hva dem skulle ha for slavesylinderen samt 4 nye originale mazdafjører. 1200 pr fjær og samme pris for slavesylinderen. 4 fjærer og slavesylinderen kostet meg £91 totalt fra england!!!! Så istedenfor 6000 kr kostet det meg tilsammen 1500 kroner med frakt og fortolling.. så det er mye penger å spare på å handle fra utlandet!
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
m1chael
7200 RPM
7200 RPM

Post by m1chael »

Slurfi wrote:en stk Dual Tip Cat Back Exhaust By Borla...
Det eksosanlegget er bare helt utrolig..!! Superfet lyd, og superbra utsende.
Enkelt å montere, menne fra erfaring kan det være litt lurt å begynne å ha på WD-40 elns for å klare å løsne skruene til kat'en...
Hvis alt går smurt er anlegget montert på ca 30 min.

Skal bestille ett slikt et selv til sommeren...Gleder meg allerede :)
menne akkurat nå var ett luggagerack førstepri. Fikk det til 129$.. Dvs: ca 830 NOK :mrgreen:
94 1.8 (Prosjekt)
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM

Post by Slurfi »

Får nå bare håpe ordren kommer uten problemer. Uansett.. har ikke katalysator for tiden.. eller, har aldri hatt det, men har nå bare hatt bilen i 6-7 måneder elns. Sikkert greit å ha en katalysator til EU kontroll osv..

Juhu! Fikk mail fra moss.. ordren er sendt! :D
Post Reply