CRT.NO

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Korsmo
0 RPM
0 RPM
Status: Offline

CRT.NO

Post by Korsmo »

Noen her som har noen erfaringer med Capri Zone Tuning?? Er ihvertfall ganske gode på enkelte priser.
Korsmo
0 RPM
0 RPM

Post by Korsmo »

Fant vel egentlig ut dette på egenhånd, bestillte et sett med Lexus lykter i slutten av januar. Ved forskuds betaling så skulle jeg få disse tilsendt gratis. De var ikke på lager men skulle bestilles og normal leveringstid var ca 2 uker.

Ukene\månedene gikk og på tlf var det umulig å få kontakt med dette firmaet, og på mail fikk jeg skjelden svar, men på de svarene jeg fikk så fikk jeg altid beskjed om at de var på vei til dem fra leverandør.

Etter 4 mnd med venting (altfor tolmodig kanskje...... :oops:) noe som hovedsaklig skyltes at jeg aldri fikk noe godt svar på hvor disse lyktene ble av, så ønsket jeg å heve kjøpet, dette måtte jeg også selvsagt skrive på flere mailer, og i tillegg ringe(uten svar). Fikk til slutt svar og fikk beskjed om at pengene skulle bli refundert.

Disse kom da inn i dag, 1mnd etter at jeg hevet kjøpte og 5 mnd siden jeg bestillte lyktene...... :( Det er mulig andre har hatt god erfaring med Capri Zone Tuning, men jeg har ihvertfall kun dårlige erfaringer med dem, og vill absolut IKKE anbefalle dem til noen andre!!

Kan jo legge til at jeg bestillte disse lyktene fra MX5parts.uk og selv om de kostet litt mer, så fikk jeg de innen en uke. Det kaller jeg god service!!
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM

Post by Mazdafreaks »

Jepps ikkje handle hos de der. har prøvd meg med noen mailer til dem tidligere aldri fått noe svar, dårlig servise men dette gjelder nå de fleste tuning firma i norge, bruk de kjente til mx5 i utlandet, kjapt enkelt og billigere.. Eg bruker www.mx5parts.co.uk eller www.miatamania.com. litt hos flyingmiata også, alle disse yter god servise, Ellers så finner eg det meste på www.ebay.com Er vel ingen i norge som har noe til mx-5 på lager, så uansett så vil det ta lengre tid.. og hvorfor betale noen jobben som du enkelt kan gjøre selv og vera sikker på at det blir gjort,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Post Reply