Endlig!!

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Ole BRG 91
Site Admin
Site Admin
Status: Offline

Endlig!!

Post by Ole BRG 91 »

Årets første toppløs tur i Bergen :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Ole BRG 91
Medlem nr. 197

Landrover Defender 97 300 tdi
X Frosken 1991 BRG.... :/
Pacmania
4200 RPM
4200 RPM

Post by Pacmania »

så en rødbrun mx5 med eksos, lexus lykter og bagasjebrett i bergen i dag.. noen her inne som eier den?

var da noe kaldt i bergen i dag ole..
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM

Post by Mazdafreaks »

Kjørte toppløs eg også i går i odda, litt kaldt men med varmeapparatet på full guff på beina så fikk eg litt varme...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Ole BRG 91
Site Admin
Site Admin

Post by Ole BRG 91 »

d va opp til flere varme grader og anntydninger til blå himmel (nesten ikke regn)

:)

Ole
Ole BRG 91
Medlem nr. 197

Landrover Defender 97 300 tdi
X Frosken 1991 BRG.... :/
Jonaldo
2000 RPM
2000 RPM

Post by Jonaldo »

Bra dere har noe å finne på der borte. Er vel ikke ofte man kan kjøre toppløs i Bergen :P
X 94 MX5 1,8
EspenAndre
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 114

Post by EspenAndre »

Jonaldo wrote:Bra dere har noe å finne på der borte. Er vel ikke ofte man kan kjøre toppløs i Bergen :P
Oftere enn dere der borte tror :P hehe

Husker første turen min gjennom sentrum midtvinters, dette var før mx-5/miata var blitt "kjent" i bergen, folk glodde så de trodde jeg var gal.... men solen skinte og jeg hadde konstant gliset om kjeften, det var fett :D
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Precious
4200 RPM
4200 RPM

Post by Precious »

Ifjor vinter så hadde jeg mx5 litt og storkoste meg de dagene jeg surra rundt toppløs og lå breit :D
Post Reply