Er Moss USA seriøse????
Moderator: Styremedlemmer
Er Moss USA seriøse????
Jeg bestilte et alu. tanklokk fra Moss USA (MiataMania.com) 8. februar men har ikke sett noe til det ennå. Har fått ordrebekreftelse, men ingen penger er trukket fra kontoen og de svarer ikke på henvendelser. Hva skjer?
Noen som har erfaringer med bestilling fra MiataMania.com? Noen som har kontakter der borte?
Her er ordrebekreftelsen:
============================================================================
Moss Motors, Ltd.
http://www.
440 Rutherford Street
Goleta, California 93117
New Orders: 1-800-667-7872
Order Questions: 1-800-689-9313
===========================================================================
Web Order Number: 285053
Bill to:
Jonas B. Olsen
Langes Gate 16 B
Drammen,Other 3044
NORWAY
40482959
Ship to:
Jonas B. Olsen
Langes Gate 16 B
Drammen, Other 3044
NORWAY
40482959
Part# Description Back
Order
OK Qty Price Subtotal
904-172 FUEL LID, CHROME Yes 1 $109.95 $109.95
Order Subtotal: $109.95
Discount: $0.00
Tax: $0.00
Shipping: $0.00
Total: $109.95
Payment By: Visa ***-70144
Expiration Date: 03/31/2005
Shipment will be delivered: Foreign Service
Thank you for ordering from Moss Motors!
Working on automobiles is inherently dangerous. Moss Motors, Ltd. is not liable for injury or damage due to incorrect installation or use of their products. All products are sold with the understanding that the safe and proper installation and use of the products is the customer's responsibility. Follow factory workshop manual procedures and instructions, but use current shop safety standards and common sense. Some tasks will require professional advice or services which Moss Motors cannot provide.
Noen som har erfaringer med bestilling fra MiataMania.com? Noen som har kontakter der borte?
Her er ordrebekreftelsen:
Moss Motors, Ltd.
http://www.
440 Rutherford Street
Goleta, California 93117
New Orders: 1-800-667-7872
Order Questions: 1-800-689-9313
===========================================================================
Web Order Number: 285053
Bill to:
Jonas B. Olsen
Langes Gate 16 B
Drammen,Other 3044
NORWAY
40482959
Ship to:
Jonas B. Olsen
Langes Gate 16 B
Drammen, Other 3044
NORWAY
40482959
Part# Description Back
Order
OK Qty Price Subtotal
904-172 FUEL LID, CHROME Yes 1 $109.95 $109.95
Order Subtotal: $109.95
Discount: $0.00
Tax: $0.00
Shipping: $0.00
Total: $109.95
Payment By: Visa ***-70144
Expiration Date: 03/31/2005
Shipment will be delivered: Foreign Service
Thank you for ordering from Moss Motors!
Working on automobiles is inherently dangerous. Moss Motors, Ltd. is not liable for injury or damage due to incorrect installation or use of their products. All products are sold with the understanding that the safe and proper installation and use of the products is the customer's responsibility. Follow factory workshop manual procedures and instructions, but use current shop safety standards and common sense. Some tasks will require professional advice or services which Moss Motors cannot provide.
X 94 MX5 1,8
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
-
Jeg hadde akkurat samme problem med Moss da jeg bestilte fra dem. Bestilte 3. januar 4stk KYB AGX, borla dual tip exhaust, JR catalysator pluss nå småting. Fikk en bekreftelse og hørte ikke noe mer før etter 4 uker. Da trakk de pengene og etter det var alt i orden, tok under 2 uker fra pengene var trukket til varene var levert på nærmeste postkontor. Også jeg prøvde å maile dem, 4-5 mailer uten svar..
Litt merkelig syntes nå jeg..
Litt merkelig syntes nå jeg..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
Har akkurat bestilt fra moss... ordrebekreftelsen kom kjapt...
Mailet så fram og tilbake noen ganger med moss angående betaling osv...
Fikk da vite at raskeste måten å få varene på var å skrive en skriftlig tillatelse til dei om at dei kunne trekke penger fra visaen min eller så kunne det gå mye lengre tid...
Virker veldi seriøse for meg ivertfall...
fikk vite akkurat når pakken var sent osv...
Mailet så fram og tilbake noen ganger med moss angående betaling osv...
Fikk da vite at raskeste måten å få varene på var å skrive en skriftlig tillatelse til dei om at dei kunne trekke penger fra visaen min eller så kunne det gå mye lengre tid...
Virker veldi seriøse for meg ivertfall...
fikk vite akkurat når pakken var sent osv...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
Sitter å venter på pakke og 2 selv eg, low profile lykter og litt annet, gikk ganske kjapt før de trakk pengene fra kontoen, så det er bare å vente en uke eller 2 til da burde de vera her..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- Oddi395
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 395
Hei
Det er ikke nok at du får en ordrebekreftelse, dette skjer automatisk når de mottar ordren. Du vil senere få en bekreftelse når ordren "prossesseres". Det kan jo tenkes at noe av det du har bestilt ikke finnes på lager...
Jeg har handlet flere ganger fra Moss, USA. Har inntrykk av at de er absolutt seriøse, men den siste ordren min ble det noe tull med. Bestilte en del varer i begynnelsen på desember, fikk de rimelig kjappt, men de snøt meg for "free item" som skulle vært sendt med varene. Etter dette skrev jeg en 4-5 e-poster og purret, til jeg endelig fikk svar:
SITAT:
HI Odd,
I am so sorry that no one until now has replied to your e-mail(s). I
am going to go ahead and enter an order for your "free item" part #
902-497,but you will be charged the shipping due to the fact that on
your Web Order #278622,you did not order a "free item" at that time.
This will be shipped out from California today ( 1-28-05) using US Mail
Air Service, please allow 2-3 weeks for delivery.
I will need you to reply to this e-mail in order for me to ship your
order today.
Thank you
Susan Pletcher
Web Order Processor
Moss Motors LTD
440 Rutherford St
SITAT SLUTT
Jeg vet at jeg bestilte "free item", og skulle således hatt dette fraktfritt. Jeg gidder imidlertid ikke å klage. Ser av kontoutskriften at de har trukket for frakt i begynnelsen av februar, men jeg har enda ikke mottatt varen. Den sendes tydeligvis med snail-mail!
Jeg bestilte bl.a. nytt chrom tanklokk. Disse er tydeligvis meget populære for de har i lengre tid vært utsolgt både i Europa og USA. Jeg var meget fornøyd med kvalitet/utseende.
MVH:)
Oddi395
Miata 1991
Det er ikke nok at du får en ordrebekreftelse, dette skjer automatisk når de mottar ordren. Du vil senere få en bekreftelse når ordren "prossesseres". Det kan jo tenkes at noe av det du har bestilt ikke finnes på lager...
Jeg har handlet flere ganger fra Moss, USA. Har inntrykk av at de er absolutt seriøse, men den siste ordren min ble det noe tull med. Bestilte en del varer i begynnelsen på desember, fikk de rimelig kjappt, men de snøt meg for "free item" som skulle vært sendt med varene. Etter dette skrev jeg en 4-5 e-poster og purret, til jeg endelig fikk svar:
SITAT:
HI Odd,
I am so sorry that no one until now has replied to your e-mail(s). I
am going to go ahead and enter an order for your "free item" part #
902-497,but you will be charged the shipping due to the fact that on
your Web Order #278622,you did not order a "free item" at that time.
This will be shipped out from California today ( 1-28-05) using US Mail
Air Service, please allow 2-3 weeks for delivery.
I will need you to reply to this e-mail in order for me to ship your
order today.
Thank you
Susan Pletcher
Web Order Processor
Moss Motors LTD
440 Rutherford St
SITAT SLUTT
Jeg vet at jeg bestilte "free item", og skulle således hatt dette fraktfritt. Jeg gidder imidlertid ikke å klage. Ser av kontoutskriften at de har trukket for frakt i begynnelsen av februar, men jeg har enda ikke mottatt varen. Den sendes tydeligvis med snail-mail!
Jeg bestilte bl.a. nytt chrom tanklokk. Disse er tydeligvis meget populære for de har i lengre tid vært utsolgt både i Europa og USA. Jeg var meget fornøyd med kvalitet/utseende.

MVH:)
Oddi395
Miata 1991
De har nok mye å gjøre
Etter mange mailer over Atlanteren fikk jeg svar i dag:
Jonas,
It looks like your Fuel Lid is on backorder unfortunalty I don't have a date
of arrival. I am sorry for any inconvience for any this may have caused you.
Lorena Tovar
Moss Motors Ltd. Customer Service
1-800-235-6954 ext. 3005
1-805-692-2525 Fax.
Tovarl@mossmotors.com
Dette vil vel si at de ikke har denne varen på lager og jeg må vente
Heldigvis en stund igjen til sommersesongen......
BTW: Fikk medlemskort, merke og pin i dag. Fikk medlemskort for 2004 som er gyldig ut April. Er det riktig?

Etter mange mailer over Atlanteren fikk jeg svar i dag:
Jonas,
It looks like your Fuel Lid is on backorder unfortunalty I don't have a date
of arrival. I am sorry for any inconvience for any this may have caused you.
Lorena Tovar
Moss Motors Ltd. Customer Service
1-800-235-6954 ext. 3005
1-805-692-2525 Fax.
Tovarl@mossmotors.com
Dette vil vel si at de ikke har denne varen på lager og jeg må vente

Heldigvis en stund igjen til sommersesongen......
BTW: Fikk medlemskort, merke og pin i dag. Fikk medlemskort for 2004 som er gyldig ut April. Er det riktig?
X 94 MX5 1,8
Virker som om de har mistet litt av den gode kundebehandlingen de hadde før.
Har bestilt varer for nesten 10.000 og problemene bare hoper seg opp. Først så trekker de penger fra kortet, dagen etter er det tilbake på kontoen igjen sånn har det vært i 14 dager snart.
Ringer jeg så sier de at alt er greit og at de mailer trackingnummer og ordrebekreftelse. Har fortsatt ikke fått noen ting.
litt synd da Miatamania har veldig mye nyttig til bilen vår.
Morten
Har bestilt varer for nesten 10.000 og problemene bare hoper seg opp. Først så trekker de penger fra kortet, dagen etter er det tilbake på kontoen igjen sånn har det vært i 14 dager snart.
Ringer jeg så sier de at alt er greit og at de mailer trackingnummer og ordrebekreftelse. Har fortsatt ikke fått noen ting.
litt synd da Miatamania har veldig mye nyttig til bilen vår.
Morten
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Fornuftig.. Lurer på å gjøre det samme når skatte/fereipenger sniker seg inn på konto.. Bare denne servicen jeg er inne på nå ikke blir for heftig. Mye snadder en kan kjøpe istedet for en kjip service..hehe91BRG wrote: Har bestilt varer for nesten 10.000...
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
Har selv varer for 7-8000 på vei over sjøen, og 2 pakker av disse er fra miatamania, men synest ikkje disse yter noe god servise tar lang tid og lite respons fra email, Angrer litt på at eg ikkje bedde de om å sende det til min adresse hos jet carrier, da hadde eg fått pakkesporing og fortollingen deres går meget fort, det anbefalles. man kan også skrive prisen selv er meget lett å huske litt feil når man skriver inn, bruk www.magnum.no
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
jetcarrier er bra de.. Men en må passe seg for volumvekta dems hvis en bestiller en eller få ting fra de. Har røket på etpar smeller hos de tidligere. Er det mange og tunge varer er det ikke noe stress.
94 1.8 (Prosjekt)
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg