Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det bare jeg som får litt lyst på fenderflares når jeg ser bildene av NC under her?
Noen som vet om andre kits enn det FlyinMiata selger? Jeg har lest at grunnen til at NC har dette er at de har økt sporvidden. Det kule med FlyinMiata sitt kit er at de også har sendt oppheng/a-armer til fabrikanten av widebody kit'et og disse skal utvikle et oppheng som øker sporvidden uten at en trenger å bruke spacers... Spent på når det kommer.
Forøvrig også litt interessant at bilen kommer med 17" felger med dekk i dimensjonen 204/45, noe som betyr at de også har økt selve rulleomkretsen på hjulene med over 12 cm.
tuckin (japsefirma) har diverse "flares" til feks na utgavene og NB. ikke alt som er like pent, kan bli brutalt, men har nok lett for å se litt "harry" ut..
Har ikke bildet av dem montert. Var en rask tur i garasjen og teipet dem på min bil, hvor de overhode ikke passer grunnet sideskjørtet, men man får et visst inntrykk. Ser ut til å være bra kvalitet. Hvilke merke det er vet jeg ikke. Det eneste som står på dem er "M 215 090".