Reparasjon av skjermer NA.
Moderator: Styremedlemmer
- Litauer
- 0 RPM
- Medlemsnummer: 1807
- Status: Offline
Reparasjon av skjermer NA.
Da har eg tenkt å kjøpe nye bakskjermer til bilen, som eg forstår så stakk "skallet" eller wheelwellen litt ut der skjermen ble kuttet. Om eg da kjøper helt nye skjermer så må eg nesten ha en ny indre del til hjulbuen, hva heter delen og hvordan kan eg fikse skadene?
1997 MX-5 1.8 Zhana
- Oddi395
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 395
Re: Reparasjon av skjermer NA.
Hei og velkommen til klubben som jeg har vært medlem av siden 2003!
Jeg har nokså nylig fått sveiset på bakskjermene på min Miata 1991. Reparasjonen ble uforskammet dyr!
Hvis det var noe jeg skulle ønske jeg kunne så var det å "sveise bil". Hadde spart meg for store utgifter siden jeg tidligere helårskjørte bilen og slet derav med saltlake/rust som måtte tas.
Du kan se bildene av sveisejobben på bakskjermene hvis du klikker på linken i signaturen min.
Bilen min er for tiden ikke kjørbar. Den står utenfor verksted og jeg venter på en ny Luftmassemåler fra Bildemontering i Trondheim. Hadde håpet å få den på veien til 17. mai, men det vil vise seg....
Så forresten at du var fornøyd med servicen fra Mazda i Haugesund. Det er jeg også. Kan ikke få fullrost de nok
Du må gjerne ta kontakt dersom du vil diskutere Miata/Mx-5
Jeg har nokså nylig fått sveiset på bakskjermene på min Miata 1991. Reparasjonen ble uforskammet dyr!

Du kan se bildene av sveisejobben på bakskjermene hvis du klikker på linken i signaturen min.
Bilen min er for tiden ikke kjørbar. Den står utenfor verksted og jeg venter på en ny Luftmassemåler fra Bildemontering i Trondheim. Hadde håpet å få den på veien til 17. mai, men det vil vise seg....
Så forresten at du var fornøyd med servicen fra Mazda i Haugesund. Det er jeg også. Kan ikke få fullrost de nok

Du må gjerne ta kontakt dersom du vil diskutere Miata/Mx-5

- Litauer
- 0 RPM
Beklager, så ikkje svaret ditt før nå, kikket litt på tråden din ja. Desverre så har eg nok siktet litt for høyt når det kommer til planer for bilen. Den kommer nok til å bli avskiltet og "satt i vent" til pengene kommer.Oddi395 wrote: 16 May 2022, 12:11 Hei og velkommen til klubben som jeg har vært medlem av siden 2003!
Jeg har nokså nylig fått sveiset på bakskjermene på min Miata 1991. Reparasjonen ble uforskammet dyr!Hvis det var noe jeg skulle ønske jeg kunne så var det å "sveise bil". Hadde spart meg for store utgifter siden jeg tidligere helårskjørte bilen og slet derav med saltlake/rust som måtte tas.
Så forresten at du var fornøyd med servicen fra Mazda i Haugesund. Det er jeg også. Kan ikke få fullrost de nok![]()
Du må gjerne ta kontakt dersom du vil diskutere Miata/Mx-5![]()
Er forresten rimelig sikker på å ha sett bilen din rundtom her i Haugesund.

1997 MX-5 1.8 Zhana
- Litauer
- 0 RPM
Fascinerende at du har vært medlem lengre enn det eg har levd forresten.Oddi395 wrote: 16 May 2022, 12:11 Hei og velkommen til klubben som jeg har vært medlem av siden 2003!
Jeg har nokså nylig fått sveiset på bakskjermene på min Miata 1991. Reparasjonen ble uforskammet dyr!Hvis det var noe jeg skulle ønske jeg kunne så var det å "sveise bil". Hadde spart meg for store utgifter siden jeg tidligere helårskjørte bilen og slet derav med saltlake/rust som måtte tas.
Så forresten at du var fornøyd med servicen fra Mazda i Haugesund. Det er jeg også. Kan ikke få fullrost de nok![]()
Du må gjerne ta kontakt dersom du vil diskutere Miata/Mx-5![]()

1997 MX-5 1.8 Zhana