frakt fra moss
Moderator: Styremedlemmer
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Betalte ca 1000 for frakt på en stylebar fra ebay, men brukte då ett firma som heiter www.magnum.no til å få det fraktet hjem, Moss er meget sene med å få levert varene sine, så det er sikkert fordel å bruke magnum fra de også... litt dyrere ofte, men de tar lite i gebyr for å tolle. kjapp levering med pakkesporing..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
borla sitt anlegg koster ca 2400 med frakt fra Magnum pga volumvekt
men hvis du hører med moss om de kan pakke det i tre pakker i stedet for en j**** stor eske kommer du myyye billigere unna. Anlegget er i en litt stor del, en mindre del og en liten del. Hør ihvertfall om de kan pakke om, da sparer du ganske mye.
men hvis du hører med moss om de kan pakke det i tre pakker i stedet for en j**** stor eske kommer du myyye billigere unna. Anlegget er i en litt stor del, en mindre del og en liten del. Hør ihvertfall om de kan pakke om, da sparer du ganske mye.
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
- midget77
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 517
- Status: Offline
frakt fra Moss
Jeg ville sjekket priser etc fra Moss i England ( www.moss-europe.co.uk/MossUK ) og undersøkt hvor mye www.mghagen.no i Halden skal ha for delene. Han har ofte greie priser.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Jeg kjøpte Racing Beat effektanlegg fra Moss, og fikk det sendt via Magnum.no. Frakt kom da på ca. 1.300,- og du slipper moms på frakten når du benytter Magnum. I tillegg blir det intet fortollingsgebyr, dette er inkludert. Det var ikke noe frakttillegg på forsendelsen fra Moss til Magnum (Jetcarrier), gratis frakt internt i USA. Direkte frakt fra Moss til Norge var vel i overkant av US$250,- og da kommer moms og fortolling i tillegg, så da er man raskt over 2.000,- NKR.
Sjekket ganske mye priser før jeg handlet, og fant ut at man får absolutt mest for pengene ved å kjøpe et kvalitetsanlegg i USA og få det sendt med Jetcarrier på denne måten.
R
Sjekket ganske mye priser før jeg handlet, og fant ut at man får absolutt mest for pengene ved å kjøpe et kvalitetsanlegg i USA og få det sendt med Jetcarrier på denne måten.
R