Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ettersom klokke er noe som er sterkt savnet i MX-5 har jeg bestemt meg for å montere det. Skal ikke ha noe jalla digitalklokke som man limer fast i dashen, men en slik klokke man putter inn i luftdysene.
Er fullt klar over at man får kjøpt slike klokker på IL-motorsport, men jeg vil først forhøre meg om man får tak i lignende i Norge.
Mine krav: analog klokke med lys i. (52 mm. standardverdi).
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vet at i gamle volvo 240 så kommer de med originalt 52mm klokke,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
syns du skal bruke klokka på cd-spilleren bare jeg, og heller putte en måler i luftdysa, hvis du absolut må ha noe der....
syns biler med sånn klokke ser mye eldre ut...
bare min mening da
hvis du kjøper samme cdspiller som meg, så kan du ha klokke på hele displayet.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vel, nå har det seg sånn at min mp3-spiller ikke støtter klokkefunksjon.
Kodvaag: du husker du sleit livet av deg for i finne ut om min spiller hadde klokkefunksjon?
Det er forøvrig en Pioneer DEH 3500MP spiller:
edw: det ser jo kjempepent ut med sånne klokker. Spesielt når man får kromring rundt. Så kan man eventuelt ta kromringer på alle luftdysene, blir jo meget stilig.
Akk ja, dere tvinger meg nok til å gå som en annen boms å leite på dynga..
Jonaldo wrote:Jeg har analog klokke, oljetemp og voltmeter i panel i bunn av konsollen.
Stilig
Føler det blir rart å ha klokka så lavt nede.. Styr å kikke ned hver gang man vil vite hva den er.. Passer mye bedre å ha den plassert på en høyere plass (luftdysa).
Begge PC'ene
Mobilen
Komfyren
Microen
Kjøleskapet (Bling bling med ismaskin)
Mercedesen
Transporteren
Radioen i garasjen
Videospilleren i standby
Text- tv
På jobben (sukk)
Klokkeradio på nattbordet
Frøken ur i telefonen
På alle tre barnerommene er det Ikea klokke
Hva skal du med klokke i en sportsbil?
Når jeg kjører Miata prøver jeg å glemme klokka.
Førstemann som kommer med to strøkne midtre luftdyser til meg får en turbotrykksmåler & voltmeter med hvit bakgrunn i bytte.