Høytalere til NB

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Høytalere til NB

Post by Mazdafreaks »

Hvilken størrelse kan brukes på NB, ser at disse er noen forminsket 6*9 tror de er 5*7, noen som vet om man kan bruke 6*8, de selger utrolig masse slike på www.ebay.com mine originale er begynt å bli litt dårlige etter eg byttet spiller, den gir meir watt en den forrige spilleren tror ikkje de tålte dette, og de originale såg simple ut,, Hva bruker dere i deres biler, kommer prøve til å få tak i noen komponent sett slik at eg får diskanten oppe der den skal vera,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
morten-99
2000 RPM
2000 RPM
Status: Offline

Post by morten-99 »

Det er god plass til større høytalere i døren på NB. Har selv 6,5" ned og tror faktisk det ville vært plass til 8" nede i døren.
Eneste er jo at du må være litt kreativ med måten det festes på. for den originale adapteren er jo til mindre høytalere, og det er ikke mange mm du kan bygge ut før innertrekket ikke kan monteres.

Jeg har en ca3mm tykk plate som jeg har som mellomstykke mellom høytaler og dør.
Post Reply