Interiør
Moderator: Styremedlemmer
Interiør
Heisann!
Er det noen som vet hvor jeg enkelt og greit kan få tak i interiør til en 91 modell? Bilen jeg skal hente idag har et "fint" hull i dørdekselet på førersiden, og dette må jeg jo bare bytte.....
Er det noen som vet hvor jeg enkelt og greit kan få tak i interiør til en 91 modell? Bilen jeg skal hente idag har et "fint" hull i dørdekselet på førersiden, og dette må jeg jo bare bytte.....
-
- Status: Offline
Hvor bor du da, kan anbefale http://www.multibil.no/ har fått fikset kalesjen min hos dem, var en liten rift. Hvis du bor i området da...men fyll ut litt mer info om deg selv først 

Om meg selv....
Hehe... Hva skal jeg si....? Pent brukt -75 modell, 180 høy.... *ler*
Har ikke lagt inn noe info, for jeg har nemlig ikke kjøpt bil ennå. Skal vel gå til innkjøp idag, og var derfor litt ute etter å snuse for å se hvor mye jeg må ut med for å få et helt, pent dørtrekk.
Noen som kan fortelle meg om det kommer til å koste 1.000,- eller 10.000,-....... ??
Har ikke lagt inn noe info, for jeg har nemlig ikke kjøpt bil ennå. Skal vel gå til innkjøp idag, og var derfor litt ute etter å snuse for å se hvor mye jeg må ut med for å få et helt, pent dørtrekk.
Noen som kan fortelle meg om det kommer til å koste 1.000,- eller 10.000,-....... ??
Okay......
Men disse gjør KUN fix, eller har de deler også?
"If, at first, an idea is not absurd - then there is no hope for it......"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Okay.
Da skal jeg iallefall kontakte de for å høre om de kan fikse på det.
Takk for hjelpa!
Takk for hjelpa!

- Albert Einstein
- Albert Einstein
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
å trekke oppigjen dørtrekka på mazdan er ikke så veldi vanskeli da... er veldi flate....
ivertfall på na...
ivertfall på na...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Sant.....
Men det er svidd hull med en lampe, så det er ikke bare trekket, men også litt av gummien som er blitt borte. Men, det er jo verdt et forsøk og sjekke.......
- Albert Einstein
- Albert Einstein
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
Vis du vil ha noen nye http://www.mx5parts.co.uk 

1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- Oddi395
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 395
Hei til deg som er ny på Forumet!JIN91BRG wrote:Litt tynn skumplast en snau kvadrat skinn eller syntetisk stoff el.l., en boks med spraylim og vips du har nye dørpaneler i den fargen du selv måtte ønske.
Det du trenger får du hos en salmaker, skummadrassprodusent eller lign.
JIN91BRG har gitt deg svaret, jeg vil bare tilføye:
Jeg har byttet både trekket og panelene på min MX-5 Miata 1991 modell. Det var litt puttelarbeid, men koselig arbeid, og kostet meg 2-3 hundrelapper. Det var problematisk å få tak i selve panelene. De fleste panelene på markedet var fra 3 mm og oppover. I Miataen min fantes det bare 2mm. Løsningen ble 2mm vannbestandig "hardkartong" kjøpt hos en som trekker om møbler. (De bruker visstnok denne kartongen på bakstykke til møblene). Videre kjøpte jeg tynn skumplast som jeg la mellom panelet og trekket. Jeg brukte det gamle panelet og trekket som mal, - det gikk kjempefint

http://www.elitefoto-hillesland.no/albu ... search=all
MVH:)
Oddi395
Miata 1991
Oj!
Dette så jo faktisk veldig bra ut!
Mange andre fine detaljer på bilen også. Har du forresten peiling på om det er plass til både vindskjerm og roll-bar samtidig?
Mange andre fine detaljer på bilen også. Har du forresten peiling på om det er plass til både vindskjerm og roll-bar samtidig?
- Albert Einstein
- Albert Einstein
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
kommer ann på typen av vindskjerm
er noen som du setter inni "bøylene" på roll bar da...
er noen som du setter inni "bøylene" på roll bar da...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
- mojo-91
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 267
Jeg gikk til innkjøp av tofargede skinnseter for et par år tilbake. Etter 14 års bruk har dørpanelene mine også blitt slitte og stygge. Nå har jeg anskaffet meg nye trekk til dørene. De er også i skinn
Kostet bare $120 hos www.crazyred.com . Det blir vel ca 750 kroner det.

Kostet bare $120 hos www.crazyred.com . Det blir vel ca 750 kroner det.

89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35