Noen her som har noen formening om ka stabilisatorstag som er best av racingbeat sine og jackson racing sine?
Eventuelt noen som vet om noen som er bedre?
Stabilisatorstag
Moderator: Styremedlemmer
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Posts: 2204
- Joined: 19 Nov 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 413
- Location: Ålesund
- Status: Offline
Stabilisatorstag
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Posts: 1778
- Joined: 22 Apr 2004, 02:00
- Location: Hardanger
- Contact:
- Status: Offline
Vet at Hf har whiteline, og bilen hans sitter utrolig godt, kunne tenkt meg slike eg, ellers så har man eibach, H&R, og diverse andre fjør fabrikater.. ser at eibach leverer de tjukkeste til Nb, men er ikkje sikkert de tjukkeste er de beste, Ellers så kan man lage slike selv, kjøp noen meter med fjørstål, svigerfar lager sine selv til volvo prosjektet sitt med 8.3 liters caddilac motor, godkjent av biltilsynet, masse dreiemoment og hk, med 175hk i noz tilfelle det ikkje holder.. 

1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Posts: 1778
- Joined: 22 Apr 2004, 02:00
- Location: Hardanger
- Contact:
- Status: Offline
Kraftigst mulig krengestag er ikke nødvendigvis det beste.
Jo kraftigere det er jo mere krefter vil prøve å løfte det innerste hjulet i sving.
På rudskogen vil man da risikere å spinne lettere med innerhjulet i de krappeste svingene enn med org stag, og da mister man utgangshastighet.
Den MX-5'en som går i Roadsport kjører uten stag bak på Rudskogen for å unngå nettopp dette.
Den bilen går med Øhlins understell til en formue så den er vel ganske stiv fra før av selvsagt...
Hvis det kun skal brukes på gata så glem alt over
Jo kraftigere det er jo mere krefter vil prøve å løfte det innerste hjulet i sving.
På rudskogen vil man da risikere å spinne lettere med innerhjulet i de krappeste svingene enn med org stag, og da mister man utgangshastighet.
Den MX-5'en som går i Roadsport kjører uten stag bak på Rudskogen for å unngå nettopp dette.
Den bilen går med Øhlins understell til en formue så den er vel ganske stiv fra før av selvsagt...
Hvis det kun skal brukes på gata så glem alt over
