Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
vi jobber på spreng for å ihvertfall få kjørt bilen ned for egen maskin... om jeg tør ta den på banen om den blir klar er nok tvilsomt.. greit å teste ut litt mer ..
Jeg har sendt mail til gutta som arrangerer dette.
Er veldig uenig i at vi må kjøre med cab'en oppe. Jeg har aldri kjørt på bane og vil føle meg mye tryggere med maks sikt (altså med taket nede).
Dessuten er det veitrafikkloven som skal følges, og jeg har ennå ikke blitt stoppet av politiet fordi jeg kjører med taket nede
Tror uansett ikke 2mm kunstlær redder meg hvis det skulle gå skikkelig galt.....
Håper du får igjennom ønsket ditt! Jeg sleit med plassen under duken sist. Sliter nok med plassen uten hjelm
Hadde jeg fått kjøre med taket nede, kunne jeg konsa mer på kjøringa. Nå var det bare trangt og ubehagelig.
Men det var gøy!!!
ang meg og turen ned, så sspøker det litt.. oppdaget no feil med eksosanlegget mitt(sprekt potte). så må lage meg nytt eksosanlegg hele veien. håper jeg rekker alt..
Tanken er vel at man skal unngå at armer og bein flakser utenfor bilen og kan klemmes ved velt osv.
I racing med åpne biler er det vel påbudt med stropper for armene.
Om det er noe poeng på en MX-5 uten veltebøyle (ikke musefelle) kan jo diskuteres.
Da skjønner jeg virkelig ikke hva som er problemet til Bilmekaniker-gjengen. Husker han med Lotus Elise måtte kneppe på taket på forrige treff. Han hadde kommet seg først i køen og var nestemann utpå når han fikk beskjed om at taket måtte på. Helt latterlig dette her.
Har ikke fått svar på mailen jeg sendte til dem heller......
Håper vi blir noen MX-5/Miata på banen.
Jeg er litt spent på støy. Tviler ikke på at jeg kommer igjennom kontrollen men lurer på om jeg blir kastet av banen om jeg kjører med åpen eksosventil
it's official.. blir ikke rudskogen på meg... tess klarte ikke lage oljeslangen jeg trengte blandt annet.. så venter på en fra FM. som skal få overgang i enden så den passer den større turboen.. hurra...