Hva slags MX-5 har jeg kjøpt
Moderator: Styremedlemmer
- Per-A_Miata
- 0 RPM
- Status: Offline
Hva slags MX-5 har jeg kjøpt
Jeg har kjøpt en 2001 modell MX-5 1,6 den er sort og har beige skinn seter og tre(imitasjon) i ratt girspak og interiør. Lurer på om det er noen som kan fortelle litt om hvilken type bil det er snakk om. Forhandleren som jeg kjøpte bilen av vet ikke så mye.

Jeg trodde folk pleide å vite slike ting før man kjøpte bil. 
Edit: det første du kan gjøre er å gå ut til bilen å se om det står miata eller mx-5 på den, om du ikke vet det.
Ellers kan jeg fortelle at du har en NB-utgave med 110 hk. Arrester meg om jeg tar feil.
Det var vel den informasjonen jeg kunne komme med hvertfall.
Dere mazdadisipler kommer vel snart med noen lange lister tenker jeg

Edit: det første du kan gjøre er å gå ut til bilen å se om det står miata eller mx-5 på den, om du ikke vet det.
Ellers kan jeg fortelle at du har en NB-utgave med 110 hk. Arrester meg om jeg tar feil.
Det var vel den informasjonen jeg kunne komme med hvertfall.
Dere mazdadisipler kommer vel snart med noen lange lister tenker jeg

- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Re: Hva slags MX-5 har jeg kjøpt
Gratulere med ny bil, du har nok en facelift modell med skikkelige frontlykter også, en nb 2.5Per-A_Miata wrote:Jeg har kjøpt en 2001 modell MX-5 1,6 den er sort og har beige skinn seter og tre(imitasjon) i ratt girspak og interiør. Lurer på om det er noen som kan fortelle litt om hvilken type bil det er snakk om. Forhandleren som jeg kjøpte bilen av vet ikke så mye.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..