Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Skal ha miata nå, men da jeg endelig fant ut at drømmebilen var til salgs viste det seg at det var automat.... 8O. Jeg tenker at hele bil opplevelsen er selve gir'ingen.
hvor tight og fin er de automatkassene på maiata (1991). sikkert veldig deilig å kjøre på landeveiskjøring og bykjøring. Men hvordan er automat når du skal grisekjøre litt på sommer som på vinter?
For meg hadde hele kjøre opplevelsen blitt ødelagt med automat..
Men smaken er som baken.. Stor og delt....
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Akkurat det jeg tenker å. men har liksom ikke kjørt automat på den type bil. så tenkte å høre litt. er liksom diffsperre og alt på den, men arg hvorfor skulle akkurat den ha automat.. snufs.
Sleng på en kompressor eller turbo, og automaten blir vel heller utrolig morsomt,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:Sleng på en kompressor eller turbo, og automaten blir vel heller utrolig morsomt,
Nei, automaten blir like kjedlig.. Men bilen blir morsommere..
Men jeg ville nok savna manuell kasse mer med overtrykk enn uten...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive