hva mener dere??

Moderator: Styremedlemmer
Nå har jeg ikke sjekka pris hos IL, men får du ikke eibach senkefjærer til ca 1500 i norge ? tror det var til simco ?steffen wrote:Jeg hadde heller lagt til noen får hundrelapper og kjøpt Eibach senkesett hos IL Motorsport.
Godt mulig det. Ellers ordner vel Jacob noe greit.Vidar wrote:Nå har jeg ikke sjekka pris hos IL, men får du ikke eibach senkefjærer til ca 1500 i norge ? tror det var til simco ?steffen wrote:Jeg hadde heller lagt til noen får hundrelapper og kjøpt Eibach senkesett hos IL Motorsport.
Ja de er for slappe i allefall for meg på vestlandet, de bunner så eg får bumpstops, har hatt utrolig masse senket biler, og eibach funker men er ikkje like bra som H&R og Koni kit, men bor dere på sørlandet eller østlandet så har dere så bra veier dere ikkje merker noe, nå har eg flying`miata sitt kit, og eg smiler ennå, og folk som sitter på sier dette er meget bra, kan peise over fartshumper uten bumpstops og merkes godt at bilen er stiv men merkes slappere pga denne har en fjørvandring som funker, og ikkje bunner med engang.. Når eg kjøpte nben stod det på ebach som var levert originalt på denne, og dette var stor skuffelse fikk aldri den kjøreopplevelsen som en kompis hadde i sin facelift med cobra senkesett, derfor byttet eg og angrer ikkje ett sekund på at eg la ut disse 7000.- og bilen er beinere også,med eibach var den høyere bak enn forran..steffen wrote:Hva er galt med Eibach Mazdafreaks? Jeg er veldig fornøyd med mine.
Og vil du prøve disse, har jeg et ubrukt sett liggende som går billig!stianboy wrote:bare lurte på om disse er no tess? de var jo billige og med tuv papirer..