Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hey.Nå skal jeg bruke bonusen min
,pån min kjære miata.er det noe forslag på hva jeg skal investere i???har crome style bare og crome tank lokk og div crom+div crom,har fine 16"momo og.men er ikke inntreser i motor.116 hk klarer seg noen som har forslag???????
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
For det første, skaff deg en skikkelig veltebøyle.
Style bar = knekke nakken når det først smeller.
Og jeg ville brukt alt på motor men siden du spesifiserer nei til dette, så kjøp deg understell.
The next best thing..
Om du ikkje skal ha motor så trenger du vel ikkje skikkelig veltebøyle heller, eg har stylebar tror nok den hjelper mer enn den ødelegger, uten så har man ingenting, 20k ja, hmmm vanskeligt å si, kanskje ett skikkelig senkesett hadde vert noe, kalesje om den er slitt.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
er bilen strøken i lakken? en nylakkert bil med kansje en ny front i tillegg ser sjikkeli pent ut da..
konidempere kan også anbefales på det sterkeste, med slike blir bilen enda artigere på svingete vei..
har selv ca. 25-30k å bruke på bilen iår og førsteprioritet blir å showe opp interiøret med kromdetaljer, lakkering av div + trekke setene om til skinn/alcantara.. men skal også nevne at trykkluftsblåser frister enormt..
bruk pengene på det du føler bilen trenger messt, skal vel ikke være no problem å svi av 20k..
Jeg hadde brukt pengene på et understellet slik som HF skriver. Også ville jeg helt klart kjøpt meg Moss Low profile lykter, så slipper du å kjøre rundt med disse låvedørene.
gjeile wrote:hey.Nå skal jeg bruke bonusen min
,pån min kjære miata.er det noe forslag på hva jeg skal investere i???har crome style bare og crome tank lokk og div crom+div crom,har fine 16"momo og.men er ikke inntreser i motor.116 hk klarer seg noen som har forslag???????