Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Noen som tilfeldigvis skal på Coca-cola cupen idrammen i helgen da blir morro! Har ikke rørt meg på et halv år, men skal vel klare å sparke en ball og løpe noen meter.. hehe
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
RotaryPower wrote:Har en kamerat som skal dit..
Selv skal jeg til Sigdal. Hvorfor drar du ikke heller dit, Fred?
Kjører du ofte i drammen /igjennom drammen, forresten?
Synes jeg så en svart NA oppover rosenkrantzgata forrige uke.. Muligens hard top?
Var klar for sigdal jeg. trodde cola cupen var om to uker... fant plutselig ut at den var til helga.. hadde lovt å være med, så... blir morro.. er bare med for morroskyld og hele gjengen stikker til oslo og har det morro lørdag kveld så blir nok bra... bedre enn å stå og fryse på sigdal
Av og til i drammen. men vi snakker en gang i måneden eller en gang hver andre så ikke så alt for ofte.. hehe.. ikke meg nei.
Cupen endte sånn: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136894
Fikk spilt en kamp, neste møtte ikke de andre opp. så endte en kamp mellom bærums"sosser" og tyrkiske drammensere med masse slagsmål og sykehus besøk for en del.... Hele turneringen ble avlyst... Jaja. folk er sprøe for tiden
Ja, leste i avisa idag. Kom først til å tenke på det nå. Dumt hele greiene ble avlyst, hvordan gikk den første kampen da ?Regner med du ikke var på noen av lagene som sloss.. ?